Leif1 25 Skrevet 30. November, 2017 Hei Jeg skal til Cph i desember og lurer på hvis det finnes noe bra sted - pub eller natt klubb - der det finnes en god sjanse at treffe pene og villige piger. Gjerne unge piger. Jeg er takknemlig for alle tips. Leif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 1. December, 2017 Har jeg forstået det rigtigt at du søger en pub eller natklub hvor du kan møde smukke unge danske piger som kaster sig i armene på dig og tager med dig hjem på dit hotel værelse og knalder hele natten ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 1. December, 2017 GrayNinja skrev, for 1 time siden: Har jeg forstået det rigtigt at du søger en pub eller natklub hvor du kan møde smukke unge danske piger som kaster sig i armene på dig og tager med dig hjem på dit hotel værelse og knalder hele natten ? Hahahahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leif1 25 Skrevet 1. December, 2017 KBH2200 skrev, for 3 timer siden: Hahahahahaha Ja. Omtrent sånn...eller finnes det ingen smukke danske jenter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg