mrXX 20 Skrevet 5. December, 2017 Hej nogen der har erfaringer med denne dame https://sugardaters.dk/show?alias=babewomen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sextoy 9 Skrevet 6. December, 2017 Det er hende som tidligere hed "adopteret" en fræk indisk kvinde. Jeg har ikke mødt hende, men skrevet med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 6. December, 2017 Ok ja hun virker pænt fræk og vil gerne mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sextoy 9 Skrevet 7. December, 2017 Du må lige give en tilbagemelding når du har prøvet hende af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars 1985 0 Skrevet 12. December, 2017 Fik en sutter af hende. Kunne slet ikke tænde på hende. Så måtte køre hjem igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejensen 10 Skrevet 14. December, 2017 Lars 1985 skrev, den 12-12-2017 at 22:38: Fik en sutter af hende. Kunne slet ikke tænde på hende. Så måtte køre hjem igen Du kunne ikke tænde på hende, skriver du. Er hun meget overvægtig eller hvad skyldes det? Har kun se hendes ansigt, på hendes billeder. Og da ser hun da meget køn ud.. Men resten skal jo også gerne tænde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansen6270 22 Skrevet 17. December, 2017 Har været forbi, det var ikke den helt store oplevelse, hun er sød, noget rund, hun bliver "ret varm og våd i trussen", det virker som om hun kan lide det . Prisen er noget over hvad jeg finder rimeligt, hvis man vurdere ud fra tid, udseende, hvad hun tilbyder og hvad man ellers kan finde i markedet. Men er man til en lille mørk kvinde med noget runde former, så skal man måske køre omkring Løgumkloster, jeg behøver ikke at prøve igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 3. Januar, 2018 Hansen 6270, hvordan kommer jeg i kontakt med hende, når jeg ikke er på sugar, og hvad er hendes priser?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 3. Januar, 2018 dinjo skrev, for 18 minutter siden: Hansen 6270, hvordan kommer jeg i kontakt med hende, når jeg ikke er på sugar, og hvad er hendes priser?? Er du for nærig til at bruge 250 dkr på 1 medr. Medlemsskab på sugardaters.dk så kommer du ikke i kontakt med hende, tvivler på at nogen herinde giver dig hendes private kontakt info. .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 21. Januar, 2019 Har hun skiftet navn?. For kunne godt tænke mig at checke ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg