Hop til indhold
TheHetroGuy

Pamela fra Aalborg

Recommended Posts

Hej venner her får i lige mit første indlæg.

Jeg havde den udsøgte fornøjelse af at besøge den smukke og dejlige @Pamela Fra Aalborg. Dette var mit første besøg jeg nogensinde havde aflagt en glædespige, og var derfor hammer nervøs.
Men jeg havde altså besluttet mig for at det skulle skrives af min bucket-liste :P Da jeg blev modtaget af Pamela i døren var mit hjerte lige ved at sprængtes. Da jeg kom ind blev jeg mødt af Pamelas MEGET lille hund, og sikke en fin leglighed.

Pamela førte mig derefter op til hvad jeg formoder var hende og hendes mands soveværelse. Pamela forsvandt kort ud på toilettet, og da hun kom tilbage stod jeg og lignede et kæmpe spørgsmålstegn. Hun fortalte mig så, at fyren normalt havde taget tøjet af når hun kom tilbage.
Men det anede jeg ikke da det som sagt var min første gang hos GP. Jeg fik smidt klunset og vi sprang op i sengen. Jeg vil ikke fortælle ret meget om selve akten, da jeg syntes man selv skal finde ud af hvordan det er, men jeg kan sige så meget at det er noget af det bedste jeg har prøvet længe :wub: Syndt jeg ikke nåede blive færdig :mellow:

Efter selve akten lagde vi os til at få en lille sludder. Det var super hyggeligt, man lære Pamela lidt bedre at kende, og det gør bare man får lyst til mere tid sammen med hende :)

Jeg skal ihvertfald mødes med hende igen, inden jeg hopper videre til noget nyt. Denne gang nok lidt mere tid end bare 45 minutter :P 

Så kommer vi til det famøse skaleringshalløj

Pigen: 9(Hun er meget naturlig smuk pige<3, men jeg har hørt en lille fugl synge om at hun får lavet støre bryster i starten af 2018 :o)

Beliggenhed: 5 (altså stedet ligger i et form for kompleks hvor folk kan se hvem der går ind og hvem der går ud. Men efter som Pamela flytter, har dette ingen betydning for kommende gæster)

Stedet: 7-8  (Et rigtigt hyggeligt lille sted som er både ryddet og renlig, der er nogle trapper så folk med gangbesvær kan måske få problemer? Men som sagt, Pamela flytter, så dette har ingen betydning)

Alt i alt en super dejlig Førstegangs oplevelse med en super skøn GP <3

Link til Pamela

Redigeret af TheHetroGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg var forbi igår, hun er en udsøgt fornøjelse, jeg håber ikke hun får lavet bryster det ville være synd, vel vel er hendes bryster små, men de passer til hende, men hmmmm det er bare min mening, jeg vil lige sige at de billeder der er, de er ikke af hende, job tror det af brystet er Pamela selv, men hun er faktisk mindst lige så lække som dem :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Opmæen skrev, den 27/1/2018 at 08:13:

Jeg var forbi igår, hun er en udsøgt fornøjelse, jeg håber ikke hun får lavet bryster det ville være synd, vel vel er hendes bryster små, men de passer til hende, men hmmmm det er bare min mening, jeg vil lige sige at de billeder der er, de er ikke af hende, job tror det af brystet er Pamela selv, men hun er faktisk mindst lige så lække som dem :-) 

Er det rigtigt, at nogle af billederne ikke er af hende??.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen

Ja, det eneste jeg tror er rigtigt, er det mørke billede med hendes bryst... :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...