Bigload 50 Skrevet 9. December, 2017 Hej Allesammen Har lavet dette indlæg her, da jeg længe har gået med tankerne om, om der er nogle der udfører dette her Altså har et gloryhole, hvor man kan komme og stikke kalorius ind og få en dejlig fræk og kærlig behandling af en fræk kvinde. Jeg ved godt, at jeg måske kan gå i swingerklub og få det der og til dels har jeg også været der, men syntes det er ALT for bøvlet inden man får det i hus og udlevet. Derfor ville jeg høre jer, om i kender nogle steder på Sjælland, hvor man kan få denne "Fetish" udført ? Kom gerne med nogle oplevelser og links Mvh BigLoad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 9. December, 2017 Club18 på Istegade, men der er overvejende risiko, for det er en fyr, der sidder på den anden side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigload 50 Skrevet 9. December, 2017 TboneDK skrev, for 8 minutter siden: Club18 på Istegade, men der er overvejende risiko, for det er en fyr, der sidder på den anden side Tænder ikke på mænd, så hvis der er størst risiko for, at det er en mand der er bag hullet, så melder jeg pas der Men ellers tak for info TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LabreLaura 53 Skrevet 9. December, 2017 Bigload skrev, for 42 minutter siden: Hej Allesammen Har lavet dette indlæg her, da jeg længe har gået med tankerne om, om der er nogle der udfører dette her Altså har et gloryhole, hvor man kan komme og stikke kalorius ind og få en dejlig fræk og kærlig behandling af en fræk kvinde. Jeg ved godt, at jeg måske kan gå i swingerklub og få det der og til dels har jeg også været der, men syntes det er ALT for bøvlet inden man får det i hus og udlevet. Derfor ville jeg høre jer, om i kender nogle steder på Sjælland, hvor man kan få denne "Fetish" udført ? Kom gerne med nogle oplevelser og links Mvh BigLoad Jeg ved godt, at du siger, du ikke ønsker at det skal være i en Swingerklub, men jeg ville alligevel overveje det en ekstra gang, hvis jeg var dig. Der ved du i det mindste, nogenlunde hvad der er på den anden side.. Og måske bliver du endda flere oplevelser rigere Jeg synes selv tanken om gloryhole er super frækt, men jeg ville til hver en tid, vælge en ordentlig Swingerklub hvor der er styr på tingene + menneskerne der kommer ind, end et tilfældig hul i en væg Har du undersøgt om det overhovedet er "bøvlet" i en Swingerklub. Det tror jeg såmænd ikke det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 852 Skrevet 9. December, 2017 Jeg har tidligere prøvet et privat glory hole i Søborg. Der var isat en masonit plade med hul i en dørkarm med hul. Det var en thaipige, der suttede. I øvrigt et af de bedste blæs, som jeg har fået. Men hun er lukket nu. Men hullet var så stort, at man kunne se, at det var en kvinde. Hun trak iøvrigt trusserne ned ved ankomst, så der ikke var tvivl om køn. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigload 50 Skrevet 9. December, 2017 Blow lover skrev, for 2 timer siden: Jeg har tidligere prøvet et privat glory hole i Søborg. Der var isat en masonit plade med hul i en dørkarm med hul. Det var en thaipige, der suttede. I øvrigt et af de bedste blæs, som jeg har fået. Men hun er lukket nu. Men hullet var så stort, at man kunne se, at det var en kvinde. Hun trak iøvrigt trusserne ned ved ankomst, så der ikke var tvivl om køn. Wowww Blow Lover... LIGE sådan et sted JEG søger. ØV ! at stedet er lukket nu og man ikke kan komme forbi og få et blæs mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 17. April, 2018 LabreLaura skrev, den 9/12/2017 at 02:26: Jeg ved godt, at du siger, du ikke ønsker at det skal være i en Swingerklub, men jeg ville alligevel overveje det en ekstra gang, hvis jeg var dig. Der ved du i det mindste, nogenlunde hvad der er på den anden side.. Og måske bliver du endda flere oplevelser rigere Jeg synes selv tanken om gloryhole er super frækt, men jeg ville til hver en tid, vælge en ordentlig Swingerklub hvor der er styr på tingene + menneskerne der kommer ind, end et tilfældig hul i en væg Har du undersøgt om det overhovedet er "bøvlet" i en Swingerklub. Det tror jeg såmænd ikke det er Nogle swingerklubber du kan anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LabreLaura 53 Skrevet 23. Maj, 2018 EnFyrFraKBH skrev, den 17/4/2018 at 09:45: Nogle swingerklubber du kan anbefale? Jeg har besøgt Swingergaardet på Sjælland, tæt ved Slagelse. Men har kun været på besøg og altså ikke haft tøjet af. Det virker som et rigtig hyggeligt og trygt sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 19 Skrevet 22. Januar Blow lover skrev, den 9.12.2017 at 11:30: Jeg har tidligere prøvet et privat glory hole i Søborg. Der var isat en masonit plade med hul i en dørkarm med hul. Det var en thaipige, der suttede. I øvrigt et af de bedste blæs, som jeg har fået. Men hun er lukket nu. Men hullet var så stort, at man kunne se, at det var en kvinde. Hun trak iøvrigt trusserne ned ved ankomst, så der ikke var tvivl om køn. Hun var meget dejlig. Jeg kom der ofte og fik også af og til rullet er kondom på og så maste hun en lækker våde varm mis ned over mig det var så frækt - jeg vidste aldrig om det blev et blæs eller sex - men altid dejligt det er ærgerligt de er lukket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 852 Skrevet 22. Januar (edited) Ved I om omtalte pige evt. har vagter på klinik? Det var en privat lille lejlighed, hvor hun havde glory hole og man fornemmede, at manden sad i stuen bag den lukkede dør, så det kunne være sandsynligt, at hun er rykket på klinik af praktiske årsager. Hvis hun ellers stadig er aktiv? Shit, hun kunne sutte. Jeg er aldrig kommet så hurtigt. Et af de bedste blæs, jeg har fået. Redigeret 22. Januar af Blow lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 19 Skrevet 22. Januar Blow lover skrev, for 2 minutter siden: Ved I om omtalte pige evt. har vagter på klinik? Det var en privat lille lejlighed, hvor hun havde glory hole og man fornemmede, at manden sad i stuen bag den lukkede dør, så det kunne være sandsynligt, at hun er rykket på klinik af praktiske årsager. Hvis hun ellers stadig er aktiv? Shit, hun kunne sutte. Jeg er aldrig kommet så hurtigt. Et af de bedste blæs, jeg har fået. De var kærester, manden sendte af og til et billede eller en lille video af løjerne - han bad om lov til at filme efter jeg havde været der et par gange og så sagde jeg ja og spurgte om han ville dele lidt - drøn frækt, hun er ikke aktiv længere, det var en slags studie hjælp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg