Elsker Piger 187 Skrevet 9. December, 2017 Musik er en vidunderlig ting. Nogen sange rammer bare så godt, hvordan man føler. Dette år har været et absolut lorte år for mig personligt, og jeg nærer ikke noget håb om, at næste år bliver bedre. De fire sange jeg lister og linker til nedenfor, føler jeg siger noget om de følelser og tanker, jeg har haft og har i år. Robbie Williams: Feel Robbie Williams: Angels Søs Fenger: Her Står Jeg Igen Richard Marx: Right Here Waiting 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 9. December, 2017 @Elsker Piger Held og lykke med dit liv, alt godt for fremtiden, der starter i morgen. Mit råd med hensyn til musik.: Lyt til gamle numre med The Moody Blues, den gruppe der til perfektion har forstået at bygge bro mellem de klassiske mestre og moderne rock. En lise for sjæl og sind. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 9. December, 2017 Det her er musik til når alt går op i en højere enhed. Jeg elsker denne ensartethed, men dog aldrig helt ens. Minimalistisk musik i en verden vi ikke begriber den Har John Adams ramt utroligt præcist. Tag en kop te, læg dig på briksen bare slappe af for denne musik kræver absolut fokus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestsj81 2565 Skrevet 15. Maj, 2018 kan godt lide at se dybe/emotionelle videoer på youtube her er nogle af dem jeg for nyligt her set joyner har mange flere gode video´er bla: I am not racist, og happy birthday. osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 15. Maj, 2018 Dejliger minder om en svunden periode i mit liv. Nostalgi og afslapning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 15. Maj, 2018 Hvis det skal være strengeinstrumenter, så er den her fin: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 23. Maj, 2018 Louie De Palma skrev, den 16/5/2018 at 01:47: Hvis det skal være strengeinstrumenter, så er den her fin: Og resten af filmen er ret fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg