lillefyr30 30 Skrevet 9. December, 2017 Er der nogen der har besøgt hine her!! jeg synd profil virker spændene https://annoncelight.dk/showad/235768 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 9. December, 2017 Har kun talt med hende i telefonen - tror hun er skøn. Virkede frisk og dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillefyr30 30 Skrevet 10. December, 2017 ok har prøvet skive til hine men uden hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 11. December, 2017 Spar jeres penge har mødt hende 2 gange en gang i Ålborg en gang i Århus men det er flere år siden måske det er blevet bedre men jeg tager ik nogen chance med denne dame kan det hele i telf og det koster kassen og når man møder hinde så har han ondt alle steder, sjovt nok får man først den oplysning når pengene er kommet i håndtasken.....lad være 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 11. December, 2017 Besøgte ellers Sofie brandvarm i søndags..... jeg syntes da jeg fik en rigtig god behandling af en fræk pige, så jeg vil helt sikkert gerne besøge Sofie igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 11. December, 2017 GMB skrev, 1 time siden: Besøgte ellers Sofie brandvarm i søndags..... jeg syntes da jeg fik en rigtig god behandling af en fræk pige, så jeg vil helt sikkert gerne besøge Sofie igen dejligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 14. December, 2017 maxmuld skrev, den 11/12/2017 at 10:54: Spar jeres penge har mødt hende 2 gange en gang i Ålborg en gang i Århus men det er flere år siden måske det er blevet bedre men jeg tager ik nogen chance med denne dame kan det hele i telf og det koster kassen og når man møder hinde så har han ondt alle steder, sjovt nok får man først den oplysning når pengene er kommet i håndtasken.....lad være Har sjovt nok aldrig været i Aalborg, og Århus har jeg kun været i i under 2 år, så det har nok været en anden Sofie du så for flere år siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 14. December, 2017 Sofie Brandvarm skrev, for 3 timer siden: Har sjovt nok aldrig været i Aalborg, og Århus har jeg kun været i i under 2 år, så det har nok været en anden Sofie du så for flere år siden ja klart nok....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. Januar, 2018 Jeg syntes bare du ser rigtig godt ud. https://annoncelight.dk/showad/235768 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg