chris8000 1 Skrevet 9. December, 2017 Søger en fyr i Århus jeg må sutte pik på findes der kun nogen i København når man søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. December, 2017 chris8000 skrev, for 3 minutter siden: Søger en fyr i Århus jeg må sutte pik på findes der kun nogen i København når man søger Der er Mindeparken og Munkevejen hvor mænd mødes. Ellers sexbio på Paradisgade. Boyfriend.dk kan du lave en forespørgsel og sikkert finde en også. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 11. December, 2017 Nemtøs skrev, den 9/12/2017 at 23:32: Der er Mindeparken og Munkevejen hvor mænd mødes. Ellers sexbio på Paradisgade. Boyfriend.dk kan du lave en forespørgsel og sikkert finde en også. God fornøjelse Hvad sker der på Munkevejen ? Er det i Tilst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. December, 2017 8000 skrev, for 7 timer siden: Hvad sker der på Munkevejen ? Er det i Tilst ? På parkeringspladsen på munkevejen ved Tilst mødes mænd som har lyst til at hygge... nok ikke så meget aktivitet nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 3. Maj, 2018 Du må godt sutte min pik. Selv om jeg aldrig har prøvet det, men kunne være frækt. Bor i Tilst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 3. Maj, 2018 Ellers prøv Grinder, det er ligesom tinder, bare kun for fyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg