fjummer 23 Skrevet 13. December, 2017 Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor mange herinde der efter at have givet oral til en glædespige er blevet smittet med en sexsygdom? Jeg ønsker ikke at starte en debat om sygdomme generelt, men bare at høre, om nogen herinde nogensinde har fået en sygdom af det? Når man læser de mange gode beretninger, lader det til, at de fleste giver oral til pigen, deraf min nysgerrighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 13. December, 2017 Har aldrig været ud for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman2000 51 Skrevet 13. December, 2017 fjummer skrev, for 17 minutter siden: Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor mange herinde der efter at have givet oral til en glædespige er blevet smittet med en sexsygdom? Jeg ønsker ikke at starte en debat om sygdomme generelt, men bare at høre, om nogen herinde nogensinde har fået en sygdom af det? Når man læser de mange gode beretninger, lader det til, at de fleste giver oral til pigen, deraf min nysgerrighed. Heller aldrig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. December, 2017 Aldrig!........måske kun en afhængighed af at gøre det igen og igen 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 13. December, 2017 Jeg har sgu engang fået mund gonoré af at slikke en pige. Hun var dog ikke glædespige hvad jeg ved af, men om hun er glædespige eller ej er vel egentlig også underordnet De har jo også sex i deres fritid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 13. December, 2017 Elsker at slikkepind en kvinde og har heller aldrig fået noget. Og har da været sammen med rigtig mange privat og professionelt. (5-600) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 13. December, 2017 (edited) Butch skrev, for 38 minutter siden: Aldrig!........måske kun en afhængighed af at gøre det igen og igen HAHA, det er sgu god humor Redigeret 13. December, 2017 af fjummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 13. December, 2017 Randersmand skrev, for 27 minutter siden: Elsker at slikkepind en kvinde og har heller aldrig fået noget. Og har da været sammen med rigtig mange privat og professionelt. (5-600) Hold da op, det var en del, det tyder lidt på, at man virkelig skal være uheldig for at få noget ad den vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 13. December, 2017 Har højst fået et lille krøllet hår i munden.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. December, 2017 Aldrig og har haft mange kvinder GP, og ne Night stand, kortvarige forbindelser og et par stykker i flere år, selv i “aids alderen” var der ikke gevinst....elsker at slikke fisse og er jf de kvinder der har fået oral af mig, mægtig god til at slikke fisse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigload 50 Skrevet 13. December, 2017 Alt ok herfra også, efter at have slikket en del... Så du slikker og smager bare derud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 13. December, 2017 Jeg har da oplevet at få slidegigt i kæberne, hold i nakken og dårlig ånde...... såååååh tænk dig grundigt om, inden du sætter liv og helbred på spil. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. December, 2017 Kvælningsfaren må heller ikke negligeres........ 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. December, 2017 Det er ypperligt når man får lært at trække vejret gennem ørerne og holde 1500 tungeslag i minuttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 13. December, 2017 Gode svar over hele linjen. Jeg slikker videre i stor stil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. December, 2017 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Det er ypperligt når man får lært at trække vejret gennem ørerne og holde 1500 tungeslag i minuttet Den teknik fungerer ikke der hvor jeg kommer.....her bliver der klemt lår rundt om ørerne Men jeg er ved at have forfinet teknikken med at trække vejret gennem røveren..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 13. December, 2017 Butch skrev, for 1 time siden: Men jeg er ved at have forfinet teknikken med at trække vejret gennem røveren..... Det er så ikke uden en vis risiko at trække vejret dén vej ind... Du risikerer jo, at der kommer lort ud af munden på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. December, 2017 Delphi skrev, for 7 timer siden: Det er så ikke uden en vis risiko at trække vejret dén vej ind... Du risikerer jo, at der kommer lort ud af munden på dig Det sker kun ved hikke ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg