DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2017 Jeg kan ikke længere se at der er mulighed (mod et point) for at rykke sin annonce til topplacering. Dette kunne tidligere lade sig gøre i kontrolpanelet........ Muligheden står stadig beskrevet i punktet "Hjælp": Hvad kan jeg bruge point til? Med point kan du opdatere din annonces placering og rykke den til toppen af listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 13. December, 2017 Virker fint hos mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 13. December, 2017 Det er fjernet for ikke-VIPs da det blot ville sende dem op i toppen af ikke-VIPs og det er for langt fra den rigtige top til at det giver mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 52 minutter siden: Virker fint hos mig? Maya Kathrine skrev, for 31 minutter siden: Det er fjernet for ikke-VIPs da det blot ville sende dem op i toppen af ikke-VIPs og det er forlangt fra den rigtige top til at det giver mening. Sorry......havde ikke fornyet mit VIP-medlemskab.......synes ellers jeg havde fornyet det for nyligt, men det var nok bare EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg