Banditt 29 Skrevet 14. December, 2017 Hej Sexparty drengene Prøv og forestille jer et Sexparty med Saga , Trine Tease , og Camilla Miss Fitness.. Lækre voksne kvinder i den modne alder. Jeg har optil flere gange haft fornøjelsen af dem hver for sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2017 Hehehe Tak for tanken.. Hvis jeg havde frit valg ville jeg vælge Nikita Darling og Marlene fra MC..... DET ville være Episk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. December, 2017 Trinetease skrev, for 22 minutter siden: Hehehe Tak for tanken.. Hvis jeg havde frit valg ville jeg vælge Nikita Darling og Marlene fra MC..... DET ville være Episk! Det ville være mere end episk med det trekløver I siger bare til når hvis der kommer et gallaparty med jer hotte partypiger så jeg på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. December, 2017 Til pigerne - to af mændene herindefra (de to første der melder sig får pladsen) og moi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 14. December, 2017 (edited) Trinetease skrev, for 37 minutter siden: Hehehe Tak for tanken.. Hvis jeg havde frit valg ville jeg vælge Nikita Darling og Marlene fra MC..... DET ville være Episk! Ville være ? ..... Det lyder MEGET bedre med vil blive . Redigeret 14. December, 2017 af rumble Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2017 Jeg kan jo diskret forslå en mail storm til Nikita om deltagelse i en ægte fest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. December, 2017 Trinetease skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan jo diskret forslå en mail storm til Nikita om deltagelse i en ægte fest Oh lord, jeg får sved på panden og fedtede håndflader bare ved tanken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2017 @Nikita Darling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden: Oh lord, jeg får sved på panden og fedtede håndflader bare ved tanken Du har bestemt ingen grund til at få mindreværdsfølelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, 1 time siden: Oh lord, jeg får sved på panden og fedtede håndflader bare ved tanken Arvkaaay ! er du en kvinde i den modne alder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. December, 2017 Haha, ja okay chill! ...har man ikke lov at være genert!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 14. December, 2017 Butch skrev, for 2 timer siden: Til pigerne - to af mændene herindefra (de to første der melder sig får pladsen) og moi I'm all in Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. December, 2017 Delphi skrev, for 8 minutter siden: I'm all in YESSSS !! Så piger, nu er det lige før at drengene har noget klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, for 25 minutter siden: Haha, ja okay chill! ...har man ikke lov at være genert!? Jo det er intet problem med at være en smule genert kombaredo Det kunne være skønt hvis du ville deltage til næste party... kom så Nikita Darling.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. December, 2017 ...altså jeg er overordentlig utrolig meget smigret (mest over Trine! ) men det er virkelig bare slet ikke mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. December, 2017 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Jeg kan jo diskret forslå en mail storm til Nikita om deltagelse i en ægte fest Jeg synes bare du skulle sende Nikita en officiel invitation til næste party Eller lave en privat fest i club MC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: ...altså jeg er overordentlig utrolig meget smigret (mest over Trine! ) men det er virkelig bare slet ikke mig... Sådan havde jeg det også indtil jeg havde prøvet det første gang haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Haha sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2017 @Nikita Darling Arh det var forsøget værd Du er sårn en af de der ‘ Jeg ville ønske jeg havde mødt hende’ piger.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. December, 2017 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: @Nikita Darling Arh det var forsøget værd Du er sårn en af de der ‘ Jeg ville ønske jeg havde mødt hende’ piger.... Årh altså Det kan vi sgu da alligevel! Det er da også lidt nemmere at pludre uden en diller i hver af os... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2017 Hahahaha Ja! Du har ret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. December, 2017 Det kommer vel an på hvor den diller befinder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, for 33 minutter siden: Årh altså Det kan vi sgu da alligevel! Det er da også lidt nemmere at pludre uden en diller i hver af os... Og det er SÅ hyggeligt at mødes - bare os tøser. Har selv mødtes med Sarah Delicia til en kop pepsi da hun stadig var aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 14. December, 2017 Nikita Darling skrev, for 35 minutter siden: Det er da også lidt nemmere at pludre uden en diller i hver af os... Det ville i hvert fald gøre samtalen lidt mindre øhhh stødvis! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg