Aarhusfyr1974 14 Skrevet 19. December, 2017 Nogle der har været her ? https://annoncelight.dk/showad/237304 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 20. December, 2017 Synes det lyder vildt, hvis ingen har været forbi.. Hun har annonceret jævnligt det sidste halve års tid! Har prøvet at skrive et par gange - men er aldrig lykkedes med at gå eb aftale i stand! Anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 330 Skrevet 21. December, 2017 Noget i mig siger Veri Pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget andet 1 Skrevet 22. December, 2017 Ved ikke så meget om Veri Pigen. Men tror ikke det er hende. Hende her har jeg været tæt på at mødes med. Modtog to gange billeder af hende sidste år. Tror hun er god nok. Men bare svær at komme i kontakt med. Men vil virkelig gerne høre om oplevelser med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 22. December, 2017 Det er ikke Veri pigen men sød genert studine der er lidt forsigtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 22. December, 2017 Larokka@ Har fulgt annoncen længe, men frygter altid en dårlig oplevelse når man møder op på adressen, når info er så sparsomt. Kan du oplyse vægt og højde på pigen? Hvad fik du og var det anbefalelsesværdigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 23. December, 2017 Jeg har modtaget et enkelt billede og hun virkede buttet uden at være tyk. OK store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 29. December, 2017 Hejsa, Har været sammen med hende tidligere i år, ikke noget at råbe hurra for. Hendes mis lugtede og hun stønnede som en gris, jeg vil ikke tilbage Godt Nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 1. Januar, 2018 Jeg har besøgt hende 3 gange nu og Peter26 så ser vi heldigvis ikke ens på tingene , Meget duftende og de gange jeg har været der har hendes mis ikke lugted , lidt butted pige med flotte bryster er meget genert syntes jeg men tager man det stille og roligt bliver hun altså noget tændt og meget indlevende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg