hr.bæver 0 Skrevet 20. December, 2017 Hejsa Nogen med erfaring her . Skriver med hende hun virker seriøs og ser godt ud https://sugardaters.dk/show?alias=Sweety24 Nogen der har været heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 144 Skrevet 20. December, 2017 har også skrevet med hende og hun giver udtryk for, at folk gerne betaler 2.500 for en quickie på max ½ time... det er ikke lige det, jeg forstår ved sugarkonceptet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 20. December, 2017 wobleren skrev, for 4 timer siden: har også skrevet med hende og hun giver udtryk for, at folk gerne betaler 2.500 for en quickie på max ½ time... det er ikke lige det, jeg forstår ved sugarkonceptet... nej det plejer at være billigere ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 31. Januar, 2018 Hun er klar på aftaler og virker seriøs, men som tidligere nævnt så kun quick aftaler 30-40 min. (ikke lige mig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 hr.bæver skrev, den 20/12/2017 at 09:51: Hejsa Nogen med erfaring her . Skriver med hende hun virker seriøs og ser godt ud https://sugardaters.dk/show?alias=Sweety24 Nogen der har været heldig Ved du hvad hun hedder eller adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 31. Januar, 2018 Staldmesteren24 skrev, for 1 minut siden: Ved du hvad hun hedder eller adresse? Seriøst, du beder om navn og adr. På en kvinde du aldrig har haft kontakt til ? kontakt hende på sugardaters.dk eller du er måske ikke medlem ? skam dig .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 Jeg prøver at finde frem til om det er den samme jeg har besøgt engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 31. Januar, 2018 Hun er seriøs og en rigtig dejlig Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 Har du været ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 31. Januar, 2018 Staldmesteren24 skrev, for 54 minutter siden: Jeg prøver at finde frem til om det er den samme jeg har besøgt engang. Du kan jo besøge profilen - så kan du vel se om du genkender hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 Kan du så sige mig hendes navn.... eller adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 31. Januar, 2018 Nej det vil jeg ikke men det kan også være lige meget da hun har slettet hendes profil i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 Hun er ikke til st finde derinde. Har ledt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 Nå okay, så det derfor. Men ville gerne stadig gerne kende hendes navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 31. Januar, 2018 Har ikke hendes navn da det ikke interesserer mig for hun kender heller ikke mit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Staldmesteren24 0 Skrevet 31. Januar, 2018 Hendes adresse eller nogenlunde beskrivelse af hvor hun ca bor så? Det lidt vigtigt, da jeg tror jeg har noget i klemme der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 31. Januar, 2018 DEt er ikke mit PROblem jeg skal ikke blandes i noget og hvis du har noget i klemme så ved du jo godt hvor du skulle have mødt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg