nussefyr 3 Skrevet 20. December, 2017 Hej alle. Har fundet denne annonce, ser spændende ud synes jeg. Er der nogen der har besøgt pigen, og vil dele oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/241108 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. December, 2017 "er altid liderlig efter mere pik" Bevares.. Rimelig frisk ordsprog i annoncen af en pige fra Syrien/syriske rødder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. December, 2017 ppd skrev, for 6 timer siden: "er altid liderlig efter mere pik" Bevares.. Rimelig frisk ordsprog i annoncen af en pige fra Syrien/syriske rødder. Lige for at præcisere: Unge piger og slet ikke fra Mellemøsten/Indien osv. plejer at være lidt mere "pæne piger" som gør ofte en dyd i at være rene og uskyldige indtil de finder den rigtige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 21. December, 2017 ppd skrev, for 19 timer siden: Unge piger og slet ikke fra Mellemøsten/Indien osv. plejer at være lidt mere "pæne piger" som gør ofte en dyd i at være rene og uskyldige indtil de finder den rigtige.. Jamen, jeg har da talt i telefon med den søde pige, og hun talte forbløffende godt dansk. Så man skal nok ikke forvente at møde en ung nyankommen burkaklædt syrer. Nok nærmere en 2. eller 3. generationsindvandrer. Jeg valgte ikke at besøge hende, så jeg kan ikke udtale mig om hverken udseende eller ydelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 21. December, 2017 (edited) Min personlige erfaring udenfor GP verden: Arabiske piger er skide liderlige. Svære at score men når de er scoret, så åbnes Pandoras æske af liderlighed. Har dog aldrig prøvet en arabisk GP. Det må prøves med Miriam en dag. Men @Johnny26 virker ikke helt ‘ren’. Redigeret 21. December, 2017 af NicklasCD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benny Bom 54 Skrevet 22. December, 2017 Kunne godt være fristet. Hvor holder Miriam til - sådan ca.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2017 Godt mok en bleg muhammedaner...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. December, 2017 Synes det var bemærkelsesværdigt at pigen som har mellemøstlig indvandrerbaggrund udtrykker at hun kun vil mødes med skandinaviske gutter...hmmm. Vink med en vognstang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 22. December, 2017 underdog40 skrev, for 1 time siden: Vink med en vognstang? Hvorfor dog det? Hun vil vel ikke risikere at møde nogen fra hendes egen kultur-baggrund - forståligt nok! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. December, 2017 Tatra skrev, for 14 timer siden: Hvorfor dog det? Hun vil vel ikke risikere at møde nogen fra hendes egen kultur-baggrund - forståligt nok! Nååå.....derfor.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. December, 2017 Annoncen slettet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nussefyr 3 Skrevet 3. Januar, 2018 Tak for alle svar. Synes desværre ikke at være noget konkret. Ingen har tilsyneladende besøgt Miriam. Hvis der alligevel skulle være nogle med oplysninger så kom gerne med besked. Mvh nussefyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 3. Januar, 2018 Jeg har besøgt hende - fik et lækkert lækkert blow af hende. Der er ikke nogen tvivl om at hun elsker at have en pik i munden. Hun har vist haft lidt svært ved at finde et sted at arbejde fra, men hun leder efter noget. Hun sagde at hun ville sætte sin annonce op på annoncelight snart. Men hvornår præcis ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nussefyr 3 Skrevet 3. Januar, 2018 Endelig en der ved noget, tak Lacroix. Kan forstå du kun fik blow, men hva med Miriam, hvordan ser hun ud? Her tænker jeg på udseende, krop, osv. pft nussefyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 4. Januar, 2018 Hun er lidt kraftig bygget, store bryster, som er blevet opereret mindre (!). Ved ikke hvor høj hun er, men ikke så høj. Smukke øjne og hun giver meget øjenkontakt når hun sutter pik. Dejlig personlighed - rigtig sød og meget let at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 741 Skrevet 4. Januar, 2018 Øv hvor er hun blevet af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 741 Skrevet 4. Januar, 2018 Babavian skrev, for 1 minut siden: Øv hvor er hun blevet af? Okay fundet https://annoncelight.dk/showad/241975 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 741 Skrevet 6. Januar, 2018 Besøgte Miriam i går. For at gøre det kort. Det var nok et at det bedste blowjobs jeg har fået. Fantastisk øjenkontakt. Incl deepthroat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 6. Januar, 2018 Hvad er hendes priser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 741 Skrevet 6. Januar, 2018 700kr for Megafransk Så mener jeg hun har 1 time for 1500kr eller deromkring. Men er ikke helt sikker på den pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 6. Januar, 2018 Babavian skrev, for 2 timer siden: Besøgte Miriam i går. For at gøre det kort. Det var nok et at det bedste blowjobs jeg har fået. Fantastisk øjenkontakt. Incl deepthroat. Kan kun stemme i - top 3 hvis ikke 1 over bedste blowjobs jeg har fået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 741 Skrevet 6. Januar, 2018 Lacroix skrev, for 23 minutter siden: Kan kun stemme i - top 3 hvis ikke 1 over bedste blowjobs jeg har fået. Jeg kommer MEGET sjældent ved blowjobs. Men det var ikke et problem her. Hun burde dele sin viden til alle andre kvinder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 6. Januar, 2018 Babavian skrev, Lige nu: Jeg kommer MEGET sjældent ved blowjobs. Men det var ikke et problem her. Hun burde dele sin viden til alle andre kvinder Præcis det samme med mig - helt sikkert, hun kunne blive et oral-orakel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 6. Januar, 2018 Hvor i Nordsjælland er vi, bor selv på kanterne og kunne godt være fristet til at besøge hende med de anmeldelser der er på blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 7. Januar, 2018 Følger med her. I hvilken by er vi i Nordsjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg