Bøje 232 Skrevet 20. December, 2017 Nogen der har været her ? https://annoncelight.dk/showad/240572 Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 4700 103 Skrevet 20. December, 2017 Ja jeg har være forbi og for mig var det sidste gang Hvis man er til en gammel kone der lugter af sved og røg så er det lige stedet hun er men at få fat i Jeg syntes det ikke er penge værd hun er ikke god til at massage og hun er ikke så venlig ... hun ønsker ikke at snakke det skal bare overstået Men lidt ros skal hun da have og det er hendes gård er men at finde mere kan jeg ikke komme på ...smiler Hvis du er efter en god omgang massage så lige nord for Slagelse er en lille privat thai kone som nok giver noget af det bedste thaimassage jeg har prøvet i Danmark men ikke mulighed for noget ekstra og det er helt ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedtmule 2016 4 Skrevet 21. December, 2017 rollo 4700 skrev, den 20/12/2017 at 13:44: Ja jeg har være forbi og for mig var det sidste gang Hvis man er til en gammel kone der lugter af sved og røg så er det lige stedet hun er men at få fat i Jeg syntes det ikke er penge værd hun er ikke god til at massage og hun er ikke så venlig ... hun ønsker ikke at snakke det skal bare overstået Men lidt ros skal hun da have og det er hendes gård er men at finde mere kan jeg ikke komme på ...smiler Hvis du er efter en god omgang massage så lige nord for Slagelse er en lille privat thai kone som nok giver noget af det bedste thaimassage jeg har prøvet i Danmark men ikke mulighed for noget ekstra og det er helt ok Det er jeg da ked af at læse. nu lugter jeg aldrig af sved.. måske røg ja undskyld. det med jeg ikke taler under massagen, er jo fordi du skal slappe af. jeg er ellers uddannet så jeg forstår det ikke. du er velkommen til at komme igen og få en massage på min regning så du alligevel kan mærke jeg kan Glædelig jul Gitte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 264 Skrevet 22. December, 2017 Bøje skrev, den 20/12/2017 at 13:10: Nogen der har været her ? https://annoncelight.dk/showad/240572 Bøje Ja, og har kun været godt tilfreds. Se evt. denne tråd for mere om Gitte: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor(S)lem 9 Skrevet 22. December, 2017 Vi er som personer åbenbart meget forskellige. Det som Rollo 4700 ikke ligefrem anbefaler er der andre der i en anden tråd der taler varmt for. Jeg har selv været på besøg hos Gitte for et par måneder eller tre siden. Fik en helt fantastisk pirrende olie massage med svensk afslutning. 500 kr for en time hendes svenske har jeg ikke oplevet andre steder. Næste gang tror jeg at jeg tar en "alm" massage og slutter af med en svensk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2758 Skrevet 26. December, 2017 besøgte gitte i dag-trods rollo 4700 negative anmeldelse fik en super massage-en af de bedste jeg har fået dejligt varmt rum -pænt og rent -gode badeforhold og olien var varm gitte er ikke ung-men udseende svarer til alder-alm pæn og dufter neutralt snakker hverken for meget eller for lidt-meget behagelig at være sammen med afslutning (svensk)som er det eneste exstra hun tilbyder gør hun dejligt i slow med lidt træk i nosserne-kilden ved ballerne hun trækker udløsningen ud-så det exstra lækkert når den kommer slutter af med et bad -hvor hun vasker ryggen. 500 kr for den oplevelse på 1 time-godt givet ud kan klart anbefale gitte-jeg kommer igen og igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
H andy 0 Skrevet 26. December, 2017 rollo 4700 skrev, den 20/12/2017 at 13:44: Ja jeg har være forbi og for mig var det sidste gang Hvis man er til en gammel kone der lugter af sved og røg så er det lige stedet hun er men at få fat i Jeg syntes det ikke er penge værd hun er ikke god til at massage og hun er ikke så venlig ... hun ønsker ikke at snakke det skal bare overstået Men lidt ros skal hun da have og det er hendes gård er men at finde mere kan jeg ikke komme på ...smiler Hvis du er efter en god omgang massage så lige nord for Slagelse er en lille privat thai kone som nok giver noget af det bedste thaimassage jeg har prøvet i Danmark men ikke mulighed for noget ekstra og det er helt ok Rollo 4700 har Du evt mere info ang thai konen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg