Gæst Skrevet 21. December, 2017 Hej hej Denne advarsel hænger ovenover min annonce inde på annoncelight: " Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd" Kan den ikke blive fjernet? Kunne den slags advarsler placeres mere fikst et sted hvor de ikke ødelægger nogens annonce? Kh. Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2017 Jeg prøvede lige at slette min annonce helt og lave en ny, men advarslen er der stadig. Jeg kan ikke se den hos andre umiddelbart. Opstår den bare tilfældigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 21. December, 2017 (edited) Tror desværre ikke det hjælper noget at skrive det her, prøv at skrive til annoncelight? Den advarsel er ved en del annoncer derinde Redigeret 21. December, 2017 af jsfeltwow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. December, 2017 Marias Massage skrev, Lige nu: Ok og Tak Ja det er en generel advarsel som nok er placeret lidt tilfældigt. Det er i hvert fald som jeg tolker det.......troede også på et tidspunkt at det var hæftet specifikt på min annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 21. December, 2017 Marias Massage skrev, for 9 minutter siden: Jeg prøvede lige at slette min annonce helt og lave en ny, men advarslen er der stadig. Jeg kan ikke se den hos andre umiddelbart. Opstår den bare tilfældigt? det er fordi du har ordet mobilepay i din annonce så sker det automatisk hvilket er ret ufedt gjort af annoncelight du kan prøve at omgå robotten ved at formulere det anderledes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2017 Aha det er nok det med Mobilepay Det grimme ord fjerner jeg dermed Ja jeg synes også det er ufedt og træls Tak for hjælpen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. December, 2017 Marias Massage skrev, for 55 minutter siden: Aha det er nok det med Mobilepay Det grimme ord fjerner jeg dermed Ja jeg synes også det er ufedt og træls Tak for hjælpen ! En del er blevet snydt, fordi at de har betalt forud for besøget / eller hvis de har købt billeder / video klip, men modtageren af pengene har så ikke overholdt aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg