Hop til indhold
HrLang

Fræk og liderlig 30 min kun 600

Recommended Posts

30 min for 600 kr.  Det er sgu billigt.  og så skriver hun, at hun har lyst til mig.
Men hvordan kan man nå alt det på kun 30 min.?

Hmmmnnnnn, men jeg vil gerne høre mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elsker prostata massage, og til den pris bliver man fristet! Meeeen, ved ikke rigtig om jeg tør med den paraply i sengen!! :-o Forhåbentlig er den ikke en del af legen, men hvad fanden laver den så på billedet?? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 22/12/2017 at 11:04:

Elsker prostata massage, og til den pris bliver man fristet! Meeeen, ved ikke rigtig om jeg tør med den paraply i sengen!! :-o Forhåbentlig er den ikke en del af legen, men hvad fanden laver den så på billedet?? :-) 

@Gammel rotte Har du trodset paraplyen og taget en tur i analen med med hende Mary Poppins? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er anmeldt positivt herinde, men jeg kan ikke lige finde anmeldelsen. Husker hende nævnt som ret vild og "horny". Eneste anke var vist noget røglugt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm... Vil ikke udelukke, at jeg husker forkert, men har sat hende på skal-besøges-listen for længe siden, så set i det lys må jeg på daværende  tidspunkt ha' læst en positiv anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingeniøren skrev, for 8 timer siden:

Hvis der er tale om hende her lyder det ikke så positivt:

Der er 2 forskellige annoncer og sikkert også kvinder, agter ikke at besøge dem da det virker lidt suspekt da der ikke ligefrem vælter positive anmeldelser frem ;( Og vil ikke tages af kvinder i røven på den måde om ikke andet :P Men hvis der er nogen der kender et godt sted at blive taget på den gode måde, så lad mig endelig høre (pb eller her) :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...