HrLang 127 Skrevet 21. December, 2017 (edited) Er der nogle der har erfaring med hende her? Link Synes det lyder billigt inkl. mega og prostata massage. Redigeret 21. December, 2017 af HrLang Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 21. December, 2017 Desværre ikke men hvis du besøger hende vil det lækkert at høre fra dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 21. December, 2017 30 min for 600 kr. Det er sgu billigt. og så skriver hun, at hun har lyst til mig. Men hvordan kan man nå alt det på kun 30 min.? Hmmmnnnnn, men jeg vil gerne høre mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 22. December, 2017 Elsker prostata massage, og til den pris bliver man fristet! Meeeen, ved ikke rigtig om jeg tør med den paraply i sengen!! Forhåbentlig er den ikke en del af legen, men hvad fanden laver den så på billedet?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 22. December, 2017 Jeg er med på en lytter Hun ser da dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 26. Januar, 2018 (edited) Noget nyt fra dette sted? Redigeret 26. Januar, 2018 af Prostate massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 29. Januar, 2018 Gammel rotte skrev, den 22/12/2017 at 11:04: Elsker prostata massage, og til den pris bliver man fristet! Meeeen, ved ikke rigtig om jeg tør med den paraply i sengen!! Forhåbentlig er den ikke en del af legen, men hvad fanden laver den så på billedet?? @Gammel rotte Har du trodset paraplyen og taget en tur i analen med med hende Mary Poppins? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 29. Januar, 2018 Hun er anmeldt positivt herinde, men jeg kan ikke lige finde anmeldelsen. Husker hende nævnt som ret vild og "horny". Eneste anke var vist noget røglugt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingeniøren 23 Skrevet 30. Januar, 2018 Hvis der er tale om hende her lyder det ikke så positivt: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 30. Januar, 2018 Hmmm... Vil ikke udelukke, at jeg husker forkert, men har sat hende på skal-besøges-listen for længe siden, så set i det lys må jeg på daværende tidspunkt ha' læst en positiv anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 30. Januar, 2018 Ingeniøren skrev, for 8 timer siden: Hvis der er tale om hende her lyder det ikke så positivt: Der er 2 forskellige annoncer og sikkert også kvinder, agter ikke at besøge dem da det virker lidt suspekt da der ikke ligefrem vælter positive anmeldelser frem ;( Og vil ikke tages af kvinder i røven på den måde om ikke andet Men hvis der er nogen der kender et godt sted at blive taget på den gode måde, så lad mig endelig høre (pb eller her) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg