Guest Anilingus Skrevet 21. December, 2017 Nu må jeg have lidt synspunkter... Først #metoo og nu må de mandlige landsholdsspillere ikke længere råbe "store patter" i omklædningsrummet når kampen er vundet. Hvad er det lige der sker her som 2017 er ved at rinde ud ? Herinde er der så dejlig frit og rart - ja vi siger tingene som de er, uden ret meget omsvøb... Overgreb er absolut ikke OK, men de kvinder der siger, at de har været udsat for noget, der dengang gik over deres grænse, burde allerede da, have sagt tydeligt og klart fra, uanset afhængighedsforhold o.l. Hvis et klap i numsen ikke er OK, så gi da manden et dickslap tilbage med det samme, og lad være med at gå at gemme på det i årevis. Vis ham at din grænse er overskredet, det virker bedre end noget andet... Det der sker nu er, i min optik, med til at gøre den afstand der i forvejen er ved at blive større, endnu større - mænd er født som mænd og ikke som maskiner, kvinder ditto - han skal respektere enhver kvindes grænser og den eneste måde at lære ham det på, er at svare igen med den samme medicin. Det næste skridt er så at nogle forarges over at der råbes "store patter". Jamen kære kvinder der føler sig stødt, så find da selv sammen i jeres egen fællesskaber og råb "store pikke" o.s.v. Så hvem var det egentlig der vandt i dag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 21. December, 2017 Alt skal være årh så politisk korrekt for tiden. Det er altså ikke en flok spejder drenge på 8 år der fejer at de har lært at binde et nyt knob. Det er som om at det er blevet trendy at føle sig krænket over alt muligt og ingen ting. Jeg kan ikke lide at spise lever så undlader det. Jeg spiser det ikke for at kunne sige: det smager ikke godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 21. December, 2017 Anilingus skrev, for 38 minutter siden: Det næste skridt er så at nogle forarges over at der råbes "store patter". Det har alle dage været prollet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. December, 2017 SMÅ PATTER !!!! Undskyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. December, 2017 Overgreb er absolut ikke OK, men de kvinder der siger, at de har været udsat for noget, der dengang gik over deres grænse, burde allerede da, have sagt tydeligt og klart fra, uanset afhængighedsforhold o.l meget enig Anilingus, især den den pointe med afhængighedsforholdet, vi lever I en velfærdsstat med en pæn forsørgelse af kvinder med børn, så .....at beklage sig tyve år efter en påstået krænkelse er dårlig stil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. December, 2017 Det er noget pjat, at spillerne ikke må have deres pattepjatteri i fred, uden at nogen straks forarges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15845 Skrevet 21. December, 2017 Jeg deltager i forargelsen! Jeg vil have, at de råber på c-skåle store, spændstige og selvsiddende bryster i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 21. December, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 46 minutter siden: Det har alle dage været prollet. Prollet ? Nej, tror faktisk min bedstemor ville have sagt fjollet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 21. December, 2017 Hvem var det der vandt idag? STORE NØDDER (udtales “ nøijer” i Østjylland) den må da kunne godkendes i etisk råd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 22. December, 2017 (edited) Jeg vidste for flere år siden ikke om jeg turde anvende ordet, da jeg ville starte en billedtråd med store bryster https://www.eroguide.dk/forum/topic/30904-store-bryster/?page=1 Redigeret 22. December, 2017 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg