Hop til indhold
Jesperdjensen

Leje af lokale

Recommended Posts

Hej alle

tidligere kunne man lege lokale via legelyst.dk i Valby (lokalerne som tidligere var brugt til Nurugelmassage.dk). Er der nogen der ved hvor/hvordan man finder nogle skønne lokaler hvor man kan leje sig ind for nogle timer blot? 

Det skal være diskret og ikke noget hotel eller motel.

pft

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du kan leje et værelse på mon-Cherie.dk

Stedet er i 2 etager nu - og man kan leje et værelse i kælderen med alt incl...også rengøring. Og i kommer ikke til at støde på nogen af husets andre gæster/ piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Du kan leje et værelse på mon-Cherie.dk

Stedet er i 2 etager nu - og man kan leje et værelse i kælderen med alt incl...også rengøring. Og i kommer ikke til at støde på nogen af husets andre gæster/ piger.

Tak Trine...

 

ved du hvad prisen er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@jesperdjensen Nej det må jeg være ærlig at sige at jeg ikke gør.  Men det er 100% billigere end lejligheden i Valby. Og der bliver gjort rent efter jer. Bare ring til Mon-Cherie.... teledamen er helt sikkert inde i hvad det koster og sårn...:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine,

tak for info rigtig dejligt med endnu en mulighed. Med 100% billigere er det nok ikke :-) 

Legelejligheden kost 600 for de første 3 timer som er minimum. Og så skal men selv høre rent og sætte evt vask over og hænge rene håndklæder op  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Trine,

tak for info rigtig dejligt med endnu en mulighed. Med 100% billigere er det nok ikke :-) 

Legelejligheden kost 600 for de første 3 timer som er minimum. Og så skal men selv høre rent og sætte evt vask over og hænge rene håndklæder op  

 

Hmm, mon ikke Trine med de 100% mener "med garanti". Sådan læser jeg det i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 13 timer siden:

Hmm, mon ikke Trine med de 100% mener "med garanti". Sådan læser jeg det i hvert fald.

Det var også sådan jeg læste det, 100 % sikkert billigere end.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det var ment som at Mon-Cheries lokale er billigere pr time at leje OG der høre rengøring, håndklæder, evt kaffe osv med i prisen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Nu er jeg nysgerrig:

Kan man stadig leje Susannes sted et par timer?

Og hvis ja: hvem skal man kontakte ?

Desværre uden en Nuru gel masøsse men skidt: jeghar varme hænder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Jeg er intra i at høre om lignende findes i Horsens/Vejle/Århus området :) på forhånd tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎23‎-‎12‎-‎2017 at 16:35:

Du kan leje et værelse på mon-Cherie.dk

Stedet er i 2 etager nu - og man kan leje et værelse i kælderen med alt incl...også rengøring. Og i kommer ikke til at støde på nogen af husets andre gæster/ piger.

Fik prøvet dette og det var perfekt. Tusinde tak for den anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På annonceligt er der reklamer for en side der henvender sig til netop m/k der ønsker at leje eller udleje værelse/lejlighed til frække møder. Kan desværre ikke huske hvad den hedder men det er en gut herinde der er med i det.....måske andre kan huske det??

Hedder det diskretudlejning?.......:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden:

På annonceligt er der reklamer for en side der henvender sig til netop m/k der ønsker at leje eller udleje værelse/lejlighed til frække møder. Kan desværre ikke huske hvad den hedder men det er en gut herinde der er med i det.....måske andre kan huske det??

Hedder det diskretudlejning?.......:huh:

Jeps  diskretudlejning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 15 timer siden:

På annonceligt er der reklamer for en side der henvender sig til netop m/k der ønsker at leje eller udleje værelse/lejlighed til frække møder. Kan desværre ikke huske hvad den hedder men det er en gut herinde der er med i det.....måske andre kan huske det??

Det er Rejsenetværket, du tænker på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph
Trinetease skrev, den 24/12/2017 at 11:27:

Det var ment som at Mon-Cheries lokale er billigere pr time at leje OG der høre rengøring, håndklæder, evt kaffe osv med i prisen :-) 

Kære Trine,

Ved du om dette stadig er en mulighed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TBcph skrev, for 3 timer siden:

Kære Trine,

Ved du om dette stadig er en mulighed? 

Nedenstående står på deres hjemmeside

 
 

VÆRELSESUDLEJNING M.M

Mangler du et sted til at afholde et arrangement, så har vi de rette lokaler til udlejning.

2 store flotte værelser og 1 kæmpe stort værelse med ALT til de hårde former. Stor opholdsstue med kæmpe bar område, stor hjørnesofa og hygge pejs. Stort køkken med alt i udstyr - dog ikke mulighed for madlavning. Bad og toilet incl. håndklæder og badekåber.

Pris for udlejning er:

300 kr pr time incl. rengøring

Ved langtidsleje (mere end 4 timer) 200 kr i timen, incl. rengøring.

Vores dejlige værtinder, står gerne til rådighed ved dit arrangement.

Henvendelse skal ske enten på tlf. 44 64 21 10 eller på mail. [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Nedenstående står på deres hjemmeside

 
 

VÆRELSESUDLEJNING M.M

Mangler du et sted til at afholde et arrangement, så har vi de rette lokaler til udlejning.

2 store flotte værelser og 1 kæmpe stort værelse med ALT til de hårde former. Stor opholdsstue med kæmpe bar område, stor hjørnesofa og hygge pejs. Stort køkken med alt i udstyr - dog ikke mulighed for madlavning. Bad og toilet incl. håndklæder og badekåber.

 

Pris for udlejning er:

300 kr pr time incl. rengøring

Ved langtidsleje (mere end 4 timer) 200 kr i timen, incl. rengøring.

 

Vores dejlige værtinder, står gerne til rådighed ved dit arrangement.

 

Henvendelse skal ske enten på tlf. 44 64 21 10 eller på mail. [email protected]

Hvordan jeg lige missede den da jeg kiggede på siden igår, det har jeg simpelthen ikke en god forklaring på :-o 

 

Men tak!

Redigeret af TBcph

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TBcph skrev, for 25 minutter siden:

Hvordan jeg lige missede den da jeg kiggede på siden igår, det har jeg simpelthen ikke en god forklaring på :-o 

 

Men tak!

Det er absolut stadig en mulighed :-)

Du skal bare ringe dertil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Mange tak  @Trinetease. Havde slet ikke overvejet, at man kunne leje et rum på en af klinikkerne, men kan selvfølgelig godt se at det giver god mening. 

 

Kan se i tråden at PG osse tilbyder det. Det sted kender jeg fra et besøg år tilbage, og det er bogstaveligt 5 minutters gang fra min opgang. Dog holder jeg til MC som jeg kun kender af navn, da de har et rum der indbyder til s/m leg. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...