Hop til indhold
Guest Boone

Anbefalinger til første gang

Recommended Posts

Guest Boone

Er kun blevet mere i tvivl efter at have læst svarene i denne her tråd. Men tvivl er sikkert ikke en dårlig ting.

Jeg kan godt se at der er en del skam og blandede følelser forbundet med at købe sex. Men det ville måske også kunne hjælpe mig med at overkomme noget begyndernervøsitet. 

Skifter cirka holdning til hvorvidt jeg burde gøre det hver dag. Sådan lidt afhængig af hvor optimistisk jeg er omkring mine chancer for at kunne finde mig en kæreste inde for de næste par år.

Overvejer at vælge et kompromis og prøve noget massage med hj og se hvordan jeg har det med det. Af en eller anden grund virker det ikke så grænseoverskridende i mit hoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boone skrev, for 53 minutter siden:

Er kun blevet mere i tvivl efter at have læst svarene i denne her tråd. Men tvivl er sikkert ikke en dårlig ting.

Jeg kan godt se at der er en del skam og blandede følelser forbundet med at købe sex. Men det ville måske også kunne hjælpe mig med at overkomme noget begyndernervøsitet. 

Skifter cirka holdning til hvorvidt jeg burde gøre det hver dag. Sådan lidt afhængig af hvor optimistisk jeg er omkring mine chancer for at kunne finde mig en kæreste inde for de næste par år.

Overvejer at vælge et kompromis og prøve noget massage med hj og se hvordan jeg har det med det. Af en eller anden grund virker det ikke så grænseoverskridende i mit hoved.

Indtil jeg var lidt over 20, var jeg i samme situation som dig. Min “redning” var en veninde, der forførte mig. Det var ikke en super oplevelse, men blev starten på mit sexliv. Om det samme kan ske for dig, ved jeg selvfølgelig ikke.

Hvis du holdet fast i planen om en GP, så vil jeg foreslå en dansk pige, så kommunikationen ikke besværliggøres. Jeg vil også foreslå, at du finder en, der er lidt ældre end dig. De lidt mere modne piger, er også mere tålmodige og tolerante. 

Uanset hvad du vælger, så held og lykke med foretagendet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 25/12/2017 at 17:42:

Min anbefaling er, at du for det første skal være stolt over at være jomfru! Der er intet galt i at være jomfru - snarere tværtimod.

Dernæst skal du simpelthen bruge dine penge på at oprette ærlige profiler på diverse lødige dating-sites, og arbejde videre derfra, således du kan opnå ægte kærlighed - det skal nok lykkedes på et eller andet tidspunkt, men du skal væbne dig med stor tålmodighed, og for guds skyld ikke være "kræsen"...

Samtidig hermed skal du gå i gang med at udvikle din personlighed. Læs nogle bøger om personlig udvikling. Tag evt. på nogle kurser. Kom ud og mød andre mennesker. Dyrk nogle nye fællesskaber (dem som du ikke normalt kommer i). osv. osv.

Held og lykke herfra.

De fleste kvinder har et problem med mandlige jomfruer - især hvis man er 25 år som trådstarter eller ældre. Kvinder stempler den slags mænd som underlige tabere (hvilket i øvrigt er ret hyklerisk, da kvinder tuder over slutshaming).

Desuden er dit råd elendigt. Online datingsider og apps gør kvinder endnu mere overfladiske end de er i virkeligheden, og deres kæmpe egoer bliver bare endnu større. Selv de grimmeste og fedeste kvinder kan logge på Tinder, Happn, Bumble osv. og finde hundredevis/tusindevis af fyre, der er villige til at knalde med dem med det samme. Hvad tror du, at det gør ved kvinders selvopfattelse? De begynder alle sammen at tro, at de er guds gave til mænd. Og når en kvinde har så mange mænd klar, hvorfor skulle hun så vælge de grimme, de lave, de tykke og de gennemsnitlige mænd? Nej, hun går udelukkende efter de høje, flotte og veltrænede mænd. Sådan er det også offline: langt de fleste kvinder går kun efter de mest attraktive mænd, hvilket er derfor, at fordelingen af hvem der får sex er langt skævere blandt mænd end blandt kvinder. 

Hvis en mand er 25 år og jomfru, så er det et ret godt tegn på, at kvinder ikke synes, at han er attraktiv. Det er trods alt dem, der har magten, når det handler om dating og sex. Hvis jeg var trådstarter, så ville jeg glemme alt om at score kvinder. Han burde fokusere på at tjene penge og nyde sit liv, og hvis han har lyst til sex, så må han finde en prostitueret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

når du kun er 25- vil jeg ikke råde dig til,at din debut er med en gp

fordi

1. man kan blive afhængig af det=dyr hobby

2.du kan købe sex-ikke følelser

3.du kan købe flotte model lignende typer -som normalt ikke vil kigge efter din type,

det kan skade dig,så du senere vil samligne de "normale" piger du møder

med de modeller du har købt.

så du afviser den "normale" der måske var rigtig sød og god til dig.

 

så hvis jeg var 25-ville jeg stadig prøve at finde pigen

på normal vis-arbejde -sport- osv

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boone skrev, for 3 timer siden:

Er kun blevet mere i tvivl efter at have læst svarene i denne her tråd. Men tvivl er sikkert ikke en dårlig ting.

Jeg kan godt se at der er en del skam og blandede følelser forbundet med at købe sex. Men det ville måske også kunne hjælpe mig med at overkomme noget begyndernervøsitet. 

Skifter cirka holdning til hvorvidt jeg burde gøre det hver dag. Sådan lidt afhængig af hvor optimistisk jeg er omkring mine chancer for at kunne finde mig en kæreste inde for de næste par år.

Overvejer at vælge et kompromis og prøve noget massage med hj og se hvordan jeg har det med det. Af en eller anden grund virker det ikke så grænseoverskridende i mit hoved.

Nu er jeg nødt til at give min mening til kende.  At du ikke endnu har fundet ud af hvad du vil er lidt interessant. Jeg mener hvad kan du tabe ved at prøve en gp. Absolut intet andet end nogle gryn. Til gengæld er der så meget mere at vinde. Jeg ville se på det at være samen med en gp som at lære at køre bil. Den kæreste du finder på et tidspunkt vil forhåbentlig kunne lide dig for den du er på det tidspunkt i mødes og ikke hvem eller hvordan du prøvede sex første gang. Kan kun sige kom op på hesten og få prøvet nogle af de dejlige piger vi har omtalt herinde som jeg ville ønske nogle havde fortalt mig om da jeg var ung.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 14 timer siden:

Nu er jeg nødt til at give min mening til kende.  At du ikke endnu har fundet ud af hvad du vil er lidt interessant. Jeg mener hvad kan du tabe ved at prøve en gp. Absolut intet andet end nogle gryn. Til gengæld er der så meget mere at vinde. Jeg ville se på det at være samen med en gp som at lære at køre bil. Den kæreste du finder på et tidspunkt vil forhåbentlig kunne lide dig for den du er på det tidspunkt i mødes og ikke hvem eller hvordan du prøvede sex første gang. Kan kun sige kom op på hesten og få prøvet nogle af de dejlige piger vi har omtalt herinde som jeg ville ønske nogle havde fortalt mig om da jeg var ung.

so-many-girls-so-little-time.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lba900 skrev, den 28/12/2017 at 17:59:

De fleste kvinder har et problem med mandlige jomfruer - især hvis man er 25 år som trådstarter eller ældre. Kvinder stempler den slags mænd som underlige tabere (hvilket i øvrigt er ret hyklerisk, da kvinder tuder over slutshaming).

Der findes faktisk også kvindelige jomfruer på 25 år... jeg har da mødt et par stykker, og "introduceret" dem til sex og kærlighed :P

Jeg tror du ser verden alt for sort/hvid. Det kan sagtens være, at flertallet af kvinder vil synes det er mærkeligt med en mandelig jomfru på 25 år. Men der findes også en ikke ubetydelig andel af kvinder, der er helt ok hermed. Det der derimod er meget mere vigtigt for kvinder generelt, er at mandens selvtillid er i top og ikke er en stor depression. Så det at man har et "problem" med at være jomfru på 25 år, hænger direkte sammen med mandens selvværd og lyst til livet/lykkefølelse - og den får man IKKE boostet via køb af sex.

Lba900 skrev, den 28/12/2017 at 17:59:

Desuden er dit råd elendigt. Online datingsider og apps gør kvinder endnu mere overfladiske end de er i virkeligheden, og deres kæmpe egoer bliver bare endnu større. Selv de grimmeste og fedeste kvinder kan logge på Tinder, Happn, Bumble osv. og finde hundredevis/tusindevis af fyre, der er villige til at knalde med dem med det samme. Hvad tror du, at det gør ved kvinders selvopfattelse? De begynder alle sammen at tro, at de er guds gave til mænd. Og når en kvinde har så mange mænd klar, hvorfor skulle hun så vælge de grimme, de lave, de tykke og de gennemsnitlige mænd? Nej, hun går udelukkende efter de høje, flotte og veltrænede mænd. Sådan er det også offline: langt de fleste kvinder går kun efter de mest attraktive mænd, hvilket er derfor, at fordelingen af hvem der får sex er langt skævere blandt mænd end blandt kvinder. 

Dit fokus er udelukkende på sex (som du tydeligvis har et mindreværdskompleks omkring). Hvis man holder op med at fokusere udelukkende på sex, så vil man opdage, at der er massere af single-kvinder, der søger et "normalt" selskab. F.eks. rejsekammerater, sportskammerater, biografture, skovture, en at spise samme med osv. osv.

Lba900 skrev, den 28/12/2017 at 17:59:

Hvis en mand er 25 år og jomfru, så er det et ret godt tegn på, at kvinder ikke synes, at han er attraktiv.

Men det er ikke fordi han er jomfru. Det er derimod fordi han lider af lavt selvværd og manglende lykkefølelse. Jeg har f.eks. en handicappet (muskelsvind) ven i kørestol som kan score den ene (normale) kvinde efter den anden - ene og alene pga. det sprudlende humør som han har lært sig at udvise. Og han kan ikke engang gennemføre sex... :wacko:

Lba900 skrev, den 28/12/2017 at 17:59:

Det er trods alt dem, der har magten, når det handler om dating og sex.

Haha. Ja, det er rigtigt. Det er GP'erne der "tvinger" deres gæster til at komme til dem :rolleyes:

Lba900 skrev, den 28/12/2017 at 17:59:

Hvis jeg var trådstarter, så ville jeg glemme alt om at score kvinder. Han burde fokusere på at tjene penge og nyde sit liv, og hvis han har lyst til sex, så må han finde en prostitueret. 

Tja, den enkelte har retten til det frie valg - også selvom det er den direkte vej til et ulykkeligt og trist liv :huh:

Man bliver IKKE lykkelig af at tjene mange penge... man bliver heller ikke lykkelig af at "nyde" sit liv (via simpel tilfredsstillelse).... og man bliver slet ikke lykkelig af at have sex med prostituerede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
Filosoffen skrev, for 1 time siden:

.... og man bliver slet ikke lykkelig af at have sex med prostituerede!

[email protected] bliver tydeligvis ikke lykkelig af det - det fremgår tydeligt, helt fint. Men de erfaringer du har gjort dig gennem livet behøver ikke afspejle andres erfaringer. GP'ere er formidlere af fantasier, noget som næsten alle mænd render rundt med af forskellig art - et dyrisk behov som vi konstant får tudet ørene fulde af hvor forfærdeligt er, af #MeToo feministerne og andre mediejunkies aka politisk korrekte djøffer - muligheden for at nogle booster sit liv og finder lykke den her vej eksisterer, lide det eller la vær. Du er bare kommet til en anden konklusion - trist at høre, men hvis det passer dig så fint med det og godt for dig.

Men hvis jeg var en 25 årig jomfru, havde jeg sgu hurtigere end du kunne stave til "GP" gået til makronerne og fået set mig omkring - det er 100.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 4/1/2018 at 18:08:

Man bliver IKKE lykkelig af at tjene mange penge... man bliver heller ikke lykkelig af at "nyde" sit liv (via simpel tilfredsstillelse).... og man bliver slet ikke lykkelig af at have sex med prostituerede!

Og med "man" mener du naturligvis "jeg Filosoffen", formoder jeg.

For du antager vel ikke, at du kan fastsætte hvad lykke er for nogen andre end dig selv? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror alle lidt glemmer hvor heldige vi er i dk. Det vrimler med lækre Unge villige piger som man kan knalde for under 1000 kr. Selv en bistands klient eller studerende kan finde råd til dette. Vi er heldige fordi de penge de tjener er meget mere værd i deres hjemland. Så det eneste problem her er moral politiet. Ellers er det da bare at knalde løs! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, den 5/1/2018 at 21:05:

For du antager vel ikke, at du kan fastsætte hvad lykke er for nogen andre end dig selv? :rolleyes:

Jo, det kan man faktisk meget simpelt. Lykke er en elektro-kemisk process som er ens i alle menneskers hjerner. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 39 minutter siden:

Jo, det kan man faktisk meget simpelt. Lykke er en elektro-kemisk process som er ens i alle menneskers hjerner. :rolleyes:

Du har totalt misforstået budskabet, hvis du tror, at det handler om den kemiske proces i hjernen. :rolleyes:

Hvad der udløser lykkefølelse for det enkelte menneske er vidt forskelligt.

End of discussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 3 timer siden:

Du har totalt misforstået budskabet, hvis du tror, at det handler om den kemiske proces i hjernen. :rolleyes:

Altså, det er dig der kommenterer mit indlæg. Mao. det er mit budskab du referer til. Og jeg skulle da mene, at jeg kender mine egne budskaber lidt bedre end f.eks. dig... :rolleyes:

XXXfootlover skrev, for 3 timer siden:

Hvad der udløser lykkefølelse for det enkelte menneske er vidt forskelligt.

Nej. Det er fuldkommen ens. Lykke er en helt grundliggende mekanismer i alle menneskers hjerner. At være lykkelig er noget der kommer indefra. Det er ikke noget der "udløses", f.eks. i form af en pille man kan spise, eller noget sex man kan dyrke, eller noget helt andet. Lykke er nærmere noget man vælger at være.

Mennesker kan f.eks. sagtens være lykkelige på trods af meget uheldig livsituation, f.eks. i form af dødelig sygdom osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 1 minut siden:

Altså, det er dig der kommenterer mit indlæg. Mao. det er mit budskab du referer til. Og jeg skulle da mene, at jeg kender mine egne budskaber lidt bedre end f.eks. dig... :rolleyes:

Nej. Det er fuldkommen ens. Lykke er en helt grundliggende mekanismer i alle menneskers hjerner. At være lykkelig er noget der kommer indefra. Det er ikke noget der "udløses", f.eks. i form af en pille man kan spise, eller noget sex man kan dyrke, eller noget helt andet. Lykke er nærmere noget man vælger at være.

Mennesker kan f.eks. sagtens være lykkelige på trods af meget uheldig livsituation, f.eks. i form af dødelig sygdom osv.

 

Forkert. :rolleyes:

Altså, det er mit budskab til dig vedr. dit budskab, om at du tror, at du kan definere hvad der gør alle mennesker lykkelige - hvilket du helt indlysende IKKE kan. 

Og det handler fortsat ikke om processen i hjernen, når en given person oplever lykkefølelse, men det at du fejlagtigt tror at f.eks. sex med en prostitueret gør ALLE mennesker ulykkelige. Sidstnævnte er IKKE tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 49 minutter siden:

Altså, det er mit budskab til dig vedr. dit budskab, om at du tror, at du kan definere hvad der gør alle mennesker lykkelige - hvilket du helt indlysende IKKE kan. 

Du prøver på at definerer hvad mit budskab er, ved at hævde at jeg ikke ved hvad lykke er. Du ved tydeligvis ikke hvad lykke er, og du kommer formentligt først til at finde ud af det, den dag din krop er gået i opløsning i alderdom og alle udefrakommende stimuli bliver irrelevante for dig. Forhåbentlig vil du den dag erkende, hvad lykke er/ikke er.

XXXfootlover skrev, for 49 minutter siden:

Og det handler fortsat ikke om processen i hjernen, når en given person oplever lykkefølelse,

Jeg glæder mig til, at du rent faktisk skriver dit argument herfor.

XXXfootlover skrev, for 49 minutter siden:

men det at du fejlagtigt tror at f.eks. sex med en prostitueret gør ALLE mennesker ulykkelige. Sidstnævnte er IKKE tilfældet.

Ikke engang at læse og forstå kan du finde ud af. Jeg har aldrig hævdet at sex med prostituerede gør mennesker enten ulykkelige eller lykkelige. For ingen af delene er rigtigt. Man kan sagtens have tonsvis af sex med prostituerede og samtidig være lykkelig. Der er bare ingen sammenhæng er mellem de to. At være lykkelig er nemlig noget man overbeviser sig selv om at man er. Og det kan man gøre ligegyldigt hvad man laver.

F.eks. kan man overbevise sig selv om at man er lykkelig, fordi man har sex med prostituerede. Men det er ikke sex'en med de prostituerede der gør en lykkelig. Det er det at man overbeviser sig selv om at man er lykkelig, der gør en lykkelig.

En morder kan også overbevise sig selv om at han/hun er lykkelig, når han/hun slår mennesker ihjel... men igen, det er ikke mordene der gør morderen lykkelig. Det er morderens overbevisning der gør ham/hun lykkelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 12 minutter siden:

Du prøver på at definerer hvad mit budskab er, ved at hævde at jeg ikke ved hvad lykke er. Du ved tydeligvis ikke hvad lykke er, og du kommer formentligt først til at finde ud af det, den dag din krop er gået i opløsning i alderdom og alle udefrakommende stimuli bliver irrelevante for dig. Forhåbentlig vil du den dag erkende, hvad lykke er/ikke er.

Igen forkert.

Du prøver at definere hvad MIT budskab er, ved at hævde at jeg ikke ved hvad lykke er - måske ikke specielt underligt, at du så misforstår det (i.e. budskabet). Som jeg ser det ved du tydeligvis ikke hvad lykke er, og du kommer formentligt først til at finde ud af det, den snarlige dag din krop er gået i opløsning af alderdom. Forhåbentlig vil du den dag erkende at du IKKE bør generalisere og anvende ordet "man" i sammenhæng med hvad der gør folk lykkelige.

Filosoffen skrev, for 12 minutter siden:

Jeg glæder mig til, at du rent faktisk skriver dit argument herfor.

Jeg har argumenteret herfor, du er blot ikke i stand til at læse.

Filosoffen skrev, for 14 minutter siden:

Ikke engang at læse og forstå kan du finde ud af. Jeg har aldrig hævdet at sex med prostituerede gør mennesker enten ulykkelige eller lykkelige. For ingen af delene er rigtigt. Man kan sagtens have tonsvis af sex med prostituerede og samtidig være lykkelig. Der er bare ingen sammenhæng er mellem de to. At være lykkelig er nemlig noget man overbeviser sig selv om at man er. Og det kan man gøre ligegyldigt hvad man laver.

F.eks. kan man overbevise sig selv om at man er lykkelig, fordi man har sex med prostituerede. Men det er ikke sex'en med de prostituerede der gør en lykkelig. Det er det at man overbeviser sig selv om at man er lykkelig, der gør en lykkelig.

En morder kan også overbevise sig selv om at han/hun er lykkelig, når han/hun slår mennesker ihjel... men igen, det er ikke mordene der gør morderen lykkelig. Det er morderens overbevisning der gør ham/hun lykkelig.

Læs nedenstående:

gokke72 skrev, den 4/1/2018 at 20:02:

[email protected] bliver tydeligvis ikke lykkelig af det - det fremgår tydeligt, helt fint. Men de erfaringer du har gjort dig gennem livet behøver ikke afspejle andres erfaringer. GP'ere er formidlere af fantasier, noget som næsten alle mænd render rundt med af forskellig art - et dyrisk behov som vi konstant får tudet ørene fulde af hvor forfærdeligt er, af #MeToo feministerne og andre mediejunkies aka politisk korrekte djøffer - muligheden for at nogle booster sit liv og finder lykke den her vej eksisterer, lide det eller la vær. Du er bare kommet til en anden konklusion - trist at høre, men hvis det passer dig så fint med det og godt for dig.

Men hvis jeg var en 25 årig jomfru, havde jeg sgu hurtigere end du kunne stave til "GP" gået til makronerne og fået set mig omkring - det er 100.

Og prøv så at fatte at du står temmelig alene med din opfattelse:

Filosoffen skrev, den 4/1/2018 at 18:08:

... selvom det er den direkte vej til et ulykkeligt og trist liv :huh:

.... og man bliver slet ikke lykkelig af at have sex med prostituerede!

Men vi skal da ikke diskutere, for du har da bestemt lov til at leve et ulykkeligt liv - med eller uden prostituerede.

Det er skam dit liv, så du kan naturligvis gøre med det, som du vil. God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Livet handler i dag om penge..penge og penge..

Uanset hvordan du vender og drejer det.

 

Når du får en kæreste vil hun bestemme og låne din Dankort (Også hvis hun tjener mere end dig),så NYD at du stadig er ung og prøv dog frem.MEN husk at lægge følelserne derhjemme..

Når du er single  kan du gøre hvad du har lyst til, herunder være fri til at være en 5 årig i en slikbutik...

 

Det er ingen skam at være single i dag for for når pigerne går ind i et forhold vil de meget gerne bestemme..Måske ikke efter 1-2 måneder, men bare vent..

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde selv min debut med en dansk GP for 10 år siden eller sådan noget (jeg var 30) - Jeg er i dag gift og tror jeg lever et helt normalt liv. Jeg synes ikke du skal ligge noget specielt vildt i at hoppe i kanen med en dejlig GP. Man ved godt det ikke er rigtig "kærlighed", men der er dejligt :)

Det er en virkeligheds flugt, lidt lige som at se en god film, læse en bog eller gøre noget andet der bryder hverdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ppd godt skevet. Forbandede kvindefrigørelse.... når en dansk kvinde først får klørende i mand så nedbryder hun dem langsomt, som en kødædende plante der fortære en flue. Når hun så har suget det sidste gram mandighed ud af ham så spytter hun ham ud med den begrundelsen at han er et skvat. Hvor herre bevares. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 13 minutter siden:

@ppd godt skevet. Forbandede kvindefrigørelse.... når en dansk kvinde først får klørende i mand så nedbryder hun dem langsomt, som en kødædende plante der fortære en flue. Når hun så har suget det sidste gram mandighed ud af ham så spytter hun ham ud med den begrundelsen at han er et skvat. Hvor herre bevares. 

Mangler du ikke en :D i dit indlæg. For ellers må jeg da nok sige at du har et noget surt indtryk af kvinder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad sker der lige for den tråd her ? Da han skriver indlægget har han taget stilling ?  Hans ønske at møde en gp’er der kan give en god oplevelse og som har forståelse for at det er hans første gang.

Jeres tanker om for og imod købesex, hvad det gør ved pigerne, hvad der har ført dem til prostitution, hvad det gør ved mændene, hvad det gør ved de forhold man senere får, der ikke handler om køb og salg, er ikke relevant, det er helt uinteressant, der er ligeså mange svar som der er gp’er og kunder.

Der kan ret beset også være nogle åbenlyse gode grunde til at vælge at besøge prostituerede selvom man er i et forhold. Ens seksualitet er i konstant forandring og det er ikke altid man er samme sted som sin partner, men det er for mig ikke grund nok til at afslutte er forhold, iøvrigt passer gp’er ofte noget bedre på sig selv end eksempelvis de kvinder man møder på datingsites, hvor det ofte også udelukkende handler om sex, uden der er penge involveret. Det er også dejligt at man kan udforske sin seksualitet, uden at risikere at blive følelsesmæssigt involveret. Har man bare engang oplevet at være medskyldig i et andet pars skilsmisse, hvor det for en selv kun handlede om sex, ved man hvorfor uforpligtende sex med en prostitueret har sin fulde berettigelse. Jeg har på ingen måde dårlig samvittighed, eller problemer med mit selvværd fordi jeg besøger prostituerede.

Boone hvis jeg var i dine bukser ville jeg selv tjekke nogle piger ud, og derefter tage tlf kontakt, min erfaring er at man i en samtale tit kan fornemme om der er en  connection.

 

 

Redigeret af Albert7
Jeg fik trykket for hurtigt, sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kreds
Albert7 skrev, den 1/9/2018 at 23:38:

Hvad sker der lige for den tråd her ? Da han skriver indlægget har han taget stilling ?  Hans ønske at møde en gp’er der kan give en god oplevelse og som har forståelse for at det er hans første gang.

Jeres tanker om for og imod købesex, hvad det gør ved pigerne, hvad der har ført dem til prostitution, hvad det gør ved mændene, hvad det gør ved de forhold man senere får, der ikke handler om køb og salg, er ikke relevant, det er helt uinteressant, der er ligeså mange svar som der er gp’er og kunder.

 

 

Jeg vil medgive at dele af tråden måske er løbet lidt løbsk, men at lege "interesse-politi" over hvad der er interessant, relevant og rigtigt at diskutere/kommentere er måske at gå lidt for vidt! Fordi man har truffet et valg, kan det jo godt være at man ændrer dette valg (eller bliver bekræftet i det) efter råd fra andre som har været i lignende situationer. Du har ret i at der er lige så mange svar som der er gp'er og kunder, hvorfor det også må være muligt at vende nogle af disse, selvom det falder en smule uden for trådens oprindelige og stringente oplæg.

Redigeret af Kreds
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kreds skrev, for 1 time siden:
Kreds skrev, for 1 time siden:

Jeg vil medgive at dele af tråden måske er løbet lidt løbsk, men at lege "interesse-politi" over hvad der er interessant, relevant og rigtigt at diskutere/kommentere er måske at gå lidt for vidt! Fordi man har truffet et valg, kan det jo godt være at man ændrer dette valg (eller bliver bekræftet i det) efter råd fra andre som har været i lignende situationer. Du har ret i at der er lige så mange svar som der er gp'er og kunder, hvorfor det også må være muligt at vende nogle af disse, selvom det falder en smule uden for trådens oprindelige og stringente oplæg.

Han ønsker rat finde den rigtige gp’er så han kan komme igang med at udforske sin seksualitet, men hovedparten af indlæggene kommer end ikke med et bud på det han egenligt spørger til.

Personligt kan jeg godt lide når folk respekterer de valg jeg har truffet og giver mig råd om det jeg her vil have deres mening om.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 4/1/2018 at 18:08:

Der findes faktisk også kvindelige jomfruer på 25 år... jeg har da mødt et par stykker, og "introduceret" dem til sex og kærlighed :P

Du må været meget gammel. Held og lykke med at finde en 25-årig kvindelig jomfru nu om dage.

 

Citat

Jeg tror du ser verden alt for sort/hvid. Det kan sagtens være, at flertallet af kvinder vil synes det er mærkeligt med en mandelig jomfru på 25 år. Men der findes også en ikke ubetydelig andel af kvinder, der er helt ok hermed. Det der derimod er meget mere vigtigt for kvinder generelt, er at mandens selvtillid er i top og ikke er en stor depression. Så det at man har et "problem" med at være jomfru på 25 år, hænger direkte sammen med mandens selvværd og lyst til livet/lykkefølelse - og den får man IKKE boostet via køb af sex.

Igen: de fleste kvinder nu om dage gider ikke at være sammen med en 25-årig jomfru. Vi er ikke længere i 1960'erne.

Og du kan godt pakke dit selvtillidsbras sammen. En mands højde og udseende er langt vigtigere, ifølge kvinder.

Citat

Dit fokus er udelukkende på sex (som du tydeligvis har et mindreværdskompleks omkring). Hvis man holder op med at fokusere udelukkende på sex, så vil man opdage, at der er massere af single-kvinder, der søger et "normalt" selskab. F.eks. rejsekammerater, sportskammerater, biografture, skovture, en at spise samme med osv. osv.

Denne her tråd handler om sex, så selvfølgelig er det mit (og trådstarters) fokus. Jeg ved ikke, om din "mindreværdskompleks" kommentar er ren projicering eller blot et kluntet forsøg på at fornærme mig. Jeg håber for dig, at det er det sidste.

Citat

Men det er ikke fordi han er jomfru. Det er derimod fordi han lider af lavt selvværd og manglende lykkefølelse. Jeg har f.eks. en handicappet (muskelsvind) ven i kørestol som kan score den ene (normale) kvinde efter den anden - ene og alene pga. det sprudlende humør som han har lært sig at udvise. Og han kan ikke engang gennemføre sex... :wacko:

Ja, klart :rolleyes:

Citat

Haha. Ja, det er rigtigt. Det er GP'erne der "tvinger" deres gæster til at komme til dem :rolleyes:

Er du virkelig så uintelligent og tungnem? Jeg hentød tydeligvis til kvinder - ikke prostituerede - men det kan du åbenbart ikke forstå.

Citat

Tja, den enkelte har retten til det frie valg - også selvom det er den direkte vej til et ulykkeligt og trist liv :huh:

Man bliver IKKE lykkelig af at tjene mange penge... man bliver heller ikke lykkelig af at "nyde" sit liv (via simpel tilfredsstillelse).... og man bliver slet ikke lykkelig af at have sex med prostituerede!

Bare fordi at du har et miserabelt liv, så betyder det ikke, at trådstarter også får det - uanset om han vælger at kneppe prostituerede eller ej.

Redigeret af Lba900

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...