Holmes 196 18 Skrevet 29. December, 2017 Hej Jeg har besøgt dette sted og fået virkelig god massage. Der arbejdes med hele kroppen, men det er endnu ikke nogen tegn på, at man kan få andet end massage. Er der nogen der har haft held med en udvidet service?http://Www.fasaimassage.dk Som ren massage kan jeg kun anbefale stedet. Et af byens absolut bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pernielsen1959 42 Skrevet 30. December, 2017 Nej der bydes kun på massage der, og rigtig som du skriver, det er absolut den bedste massage i miles omkreds, nyder selv at komme der og få en ordentlig behandling uden pilleri, nej hun er yderst professionel og seriøs, så skal der mere til så må du uden for byen for at finde noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 30. December, 2017 ? Der må være andre, der har anden oplevelse. Stedet er rødt - på Thai listen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 30. December, 2017 Knald62 skrev, 1 time siden: ? Der må være andre, der har anden oplevelse. Stedet er rødt - på Thai listen? Rødt: ikke kategoriseret, betyder, at ingen har givet 'kortholder' besked om, at stedet burde have en anden farve! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmes 196 18 Skrevet 31. December, 2017 Det ser ud til at jeg skal opgive håbet om den “fuldendte behandling” og så nyde den fantastiske massage her. Jeg kan også læse at der ikke gives sexuelle ydelser i klinikken. Skulle en eller anden have en udvidet oplysning, vil jeg meget gerne have en PM, ellers må jeg jo forsøge at finde et andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage.ja.tak 0 Skrevet 17. December, 2024 Er de ok med at man er nøgen under behandlingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 17. December, 2024 Massage.ja.tak skrev, for 6 timer siden: Er de ok med at man er nøgen under behandlingen. Ja det er de ok med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet 25. Februar okay. kan se tråden her er rimelig gammel og jeg har lige været der. 300kr for 30min olie massage. utrolig behageligt. der står godt nok på deres side, ingen intim behandling men hende jeg var inde ved hentydede det. ved ikke hvem det var. første gang. er lidt træt af jeg havde taget hånd om sagen før. det var lidt underligt at være nøgen, hvilket var noget de fortalte. er ellers vant til at skulle beholde shorts på andre steder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 25. Februar (edited) Max_nysgerrig skrev, for 7 timer siden: Hvilken behandling bestilte du? Hvor gammel var hende du fik massage af? (Du kan altid tillade dig at rose hende for massagen og så be' om hendes navn, så du kan booke hende næste gang.) Bad hun dig smide underbukserne? / Western Redigeret 25. Februar af Western Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet 25. Februar Western skrev, for 1 minut siden: Hvilken behandling bestilte du? Hvor gammel var hende du fik massage af? (Du kan altid tillade dig at rose hende for massagen og så be' om hendes navn, så du kan booke hende næste gang.) Bad hun dig smide underbukserne? / Western jeg ville egenligt have haft en ægte thai massage som det hed, men hende her var ikke "expert" i det og tilbød olie massage hvilket jo er lige fint for mig. kom lige fra vejen af, og ikke været der før. har tjekket deres siden, men har faktisk ikke rigtig nogen ide om hvilken af deres massager jeg fik. som sagt 300 for 30min. har aldrig været god til at dømme folks alder, men vil sige måske start 40erne. omkring 160-165, lidt flotte kurver og front. og en flot ryg tattovering. havde beholdt mine shorts på, men hun bad mig lægge dem, da de brugte meget olie. underlig følelse at være nøgen og næsten udækket non stop under hele seancen. hun var meget venlig og spurgte om det gjorde ondt etc. helt sikkert en god massage. jeg var så forvirret over oplevelsen at jeg aldrig fik spurgt om hendes navn eller tænkt så langt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 25. Februar Max_nysgerrig skrev, for 3 minutter siden: jeg var så forvirret over oplevelsen at jeg aldrig fik spurgt om hendes navn eller tænkt så langt. Tak for svar... Du kan se en del billeder af ejeren på deres Facebook-side og så udelukke/bekræfte det er hende. De tilbyder par-massage så der må være minimum 2 massører på stedet... / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet 25. Februar Western skrev, for 7 minutter siden: Tak for svar... Du kan se en del billeder af ejeren på deres Facebook-side og så udelukke/bekræfte det er hende. De tilbyder par-massage så der må være minimum 2 massører på stedet... / Western har kigget på deres billeder og kan ikke lige vurdere det, intet der lige klikker. er også altid så nervøs når jeg skal prøve noget nyt så mit hoved er alle steder. snakket med en anden her om det, og nu ved jeg ikke om jeg total fejlbedømt situationen. men tror jeg nu ikke. første rum til venstre jeg fik tildelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet i går klokken 14:45 okay. så lige haft mit andet besøg der, denne gang med en anden Dame. 1 time thai olie massage + goder. massagen i sig selv er besøget værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet i går klokken 20:15 Max_nysgerrig skrev, for 5 timer siden: okay. så lige haft mit andet besøg der, denne gang med en anden Dame. 1 time thai olie massage + goder. massagen i sig selv er besøget værd Hvem fik du Massage af? Ejeren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet i går klokken 20:31 Mastager skrev, for 15 minutter siden: Hvem fik du Massage af? Ejeren? hun hed "Linda" så tror jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet i går klokken 20:51 Max_nysgerrig skrev, for 19 minutter siden: hun hed "Linda" så tror jeg ikke Ah ok. Hj? Eller mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 65 Skrevet for 22 timer siden Jeg har også besøgt stedet et par gange, for 2-3 år siden - og begge gange var der utroligt travlt og mange mennesker i flere rum og med fodbehandling i venteværelset mv. Faktisk lidt kaotisk… Jeg havde nemlig af omveje hørt at ekstras var på menuen, når først man lå på briksen. Jeg blev udelukkende tilbudt massage (og den var fin) men med shorts på. Jeg fik helt bestemt det indtryk at ekstra var udelukket… men hvis det har ændret sig, er jeg da helt klar på at prøve til igen Er der nogen der kan bekræfte at der kan tilkøbes håndtrold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet for 15 timer siden Mastager skrev, for 9 timer siden: Ah ok. Hj? Eller mere? hj + lidt sut og berøring fra min side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet for 15 timer siden Storstrafferen skrev, for 7 timer siden: Jeg har også besøgt stedet et par gange, for 2-3 år siden - og begge gange var der utroligt travlt og mange mennesker i flere rum og med fodbehandling i venteværelset mv. Faktisk lidt kaotisk… Jeg havde nemlig af omveje hørt at ekstras var på menuen, når først man lå på briksen. Jeg blev udelukkende tilbudt massage (og den var fin) men med shorts på. Jeg fik helt bestemt det indtryk at ekstra var udelukket… men hvis det har ændret sig, er jeg da helt klar på at prøve til igen Er der nogen der kan bekræfte at der kan tilkøbes håndtrold? nu har jeg været der to gange, for massagens skyld den første gang og blev tilbudt ekstra. takkede nej første gang. anden gang gik hun selv lidt igang og jeg nikkede ja til det. der står ganske vist rigtig nok på deres side de ikke tilbyder, men det måske for at holde de forkerte væk eller også er siden bare ikke opdateret. første gang skulle jeg også smide shortsen inden jeg smed mig. anden gang pillede hun dem selv af mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 300 Skrevet for 3 timer siden Tænker at det er meget bevidst at de skriver "intet intimt" på hjemmesiden. De ønsker at drive en forretning hvor alle kan komme ind. Håber til gengæld heller ikke at der er personer der får ødelagt denne chance for os mænd der synes at det er frækt at blive tilbudt et HJ efter en god massage. Men desværre er tidligere steder i Herning hvor HJ blev tilbudt nu lukket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 22 Skrevet for 2 timer siden kan det være at det at der står intet intimt er modsat effekt? nu har jeg kigget flere af de andre thai steder i herning og kan ikke se at der står noget om intim massage. så måske det at de selv nævner det på deres side er for at vise der er? vil aldrig selv lægge op til det, men hvis de tilbyder er det noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 65 Skrevet for 49 minutter siden Max_nysgerrig skrev, for 14 timer siden: hj + lidt sut og berøring fra min side. Må man spørge hvad det beløbede sig til? De fleste steder hvor man kan få god massage, men også en lille håndtrold, er min erfaring i omegnen af en 300 kr seddel…. Men det er uden lidt sut:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg