dinjo 27 Skrevet 3. Januar, 2018 Hej, nogen som har været her?? https://annoncelight.dk/showad/237384 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 950 Skrevet 3. Januar, 2018 Nej, men helt sikkert en overraskelse, da hun hverken har beskrivelse, billeder, ydelser eller priser i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansen6270 22 Skrevet 3. Januar, 2018 Mon ikke det er hende, der går under navnet "babewoman" på sugardaters? der ligger en anmeldelse af hende under sugarbabes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 12. Januar, 2018 Hej, så har jeg fået besøgt hende og må sige det var godt nok lækkert. Kom ind fik aftalt hvad vi skulle og et smut ud på badeværelset, hun har en dejlig figur, store bryster og en lækker fisse, lå lidt og kælede med tungekys og måtte pille på hende, kunne mærke på mine fingre at hun blev våd, fik en dejligt langt blow, og slikket mine nosser, hvorefter der kom kondom på og hun begyndte at ride. en virkelig dejlig kvinde der nyder at tilfredstille en mand, kommer helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydemuggi 3 Skrevet 17. Juli, 2020 Hvad gav du for sådan en omgang?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg