cooperdk 284 Skrevet 9. Januar, 2018 Havde aftale med stephmax søndag aften. Aftalen var møde ude foran hendes hjem, penge, og så ind. Imod mine egne principper gik jeg (dum som jeg var) med på den. Da hun havde fået pengene tog hun benene på nakken og blokerede mig fra sugardaters. Turde ikke løbe efter hende i forventning af, at hun med sin lave moral ville skrige efter hjælp. Forventer at hendes profil bliver slettet og hun bannet, det har jeg fået svar fra support om. Hun er god til at give en masse frække forslag ... derfor blev jeg "fanget" i hendes fidus. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 9. Januar, 2018 Hun prøvede oss at fange mig, men den gik ik. Øv for dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Januar, 2018 cooperdk skrev, den 9/1/2018 at 03:11: Havde aftale med stephmax søndag aften. Aftalen var møde ude foran hendes hjem, penge, og så ind. Imod mine egne principper gik jeg (dum som jeg var) med på den. Da hun havde fået pengene tog hun benene på nakken og blokerede mig fra sugardaters. Turde ikke løbe efter hende i forventning af, at hun med sin lave moral ville skrige efter hjælp. Forventer at hendes profil bliver slettet og hun bannet, det har jeg fået svar fra support om. Hun er god til at give en masse frække forslag ... derfor blev jeg "fanget" i hendes fidus. sick.... taxafinten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Stud 25 Skrevet 17. Januar, 2018 Hvor i landet var det? Jeg har prøvet det samme i Holbæk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 19. Januar, 2018 The Stud skrev, den 17/1/2018 at 10:57: Hvor i landet var det? Jeg har prøvet det samme i Holbæk. Hende her er oss fra Holbæk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ismanden 7 Skrevet 11. Februar, 2018 Det skulle vel ikke tilfældigvis være i knudskovsparken at i skulle mødes? Jeg har skrevet med loevgaard på SD. Utrolig sød og lækker. Hun var utrolig nem at lave en aftale med. Her er hvad hun skrev til mig: "vi mødes ved knudskovsparken og hilser hvor du så giver mig det sukker og så hjem til mig og lave boller" Jeg sprang heldigvis fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg