Jernsvinet 13844 Skrevet 9. Januar, 2018 https://ekstrabladet.dk/112/sugar-daddy-doemt-for-voldtaegt-af-16-aarig-pige-sendte-billede-til-pigens-far/6990349 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 9. Januar, 2018 (edited) Puha ha Det er desværre ikke første gang jeg hører sådan noget Æv siger jeg Pas på jer og den anden Spørg om id hvis I Er i tvivl ! Og nej er nej ! Hvis det ikke første rigtigt så så sig nej Redigeret 9. Januar, 2018 af decameron 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 9. Januar, 2018 Gud fader et svin, han får det svært som indsat....... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. Januar, 2018 Jeg forstår ikke: SD/voldtægtsmanden sender screenshot af korrespondancen til pigens far. Alligevel fortsætter han med at afpresse hende? Hvad gjorde faren? Det virker helt godnat, medmindre faren er komplet håbløs? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 9. Januar, 2018 Faderen støtter da voldtægtsmanden..!! Det er da klart..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 9. Januar, 2018 Bebop skrev, for 8 minutter siden: Jeg forstår ikke: SD/voldtægtsmanden sender screenshot af korrespondancen til pigens far. Alligevel fortsætter han med at afpresse hende? Hvad gjorde faren? Det virker helt godnat, medmindre faren er komplet håbløs? De bliver afpresset med at oplysningerne om pigen skal blive sendt videre til venner og familie Har prøvet det samme med en gp er som troede jeg var gift. ! Og ville have 25000 for ikke at fortælle det Men ja politiet skal ind med det samme Godt de har hjulpet ! Min sag grinede de af og sagde de ikke kunne hjælpe mig. Men det ordnede jeg så selv men venner og familie fik da mails på facebook inden det stoppede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. Januar, 2018 Så faren er bange for at pigen bliver udskammet? Gætter du, eller er det noget du ved? Han skal i givet fald på kursus i at få prioriteterne i orden. Hun var mindreårig! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 9. Januar, 2018 Bebop skrev, for 29 minutter siden: Så faren er bange for at pigen bliver udskammet? Gætter du, eller er det noget du ved? Han skal i givet fald på kursus i at få prioriteterne i orden. Hun var mindreårig! Hun er ikke mindreårig, men var 16 da det skete.. Det korrekt at man ikke må betale en under 18 for sex, men mindreårig var hun ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 9. Januar, 2018 Vi ved jo ikke hvad faren har gjort, da artiklen indeholder ret begrænset information om det. Jeg håber da at han har gjort hvad han kunne, selv om det er svært at se ud fra historien som den er fremlagt. Det gør ondt i hjertet, hvis forældre ikke griber ind og beskytter deres børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. Januar, 2018 Kaspersen skrev, for 1 time siden: Vi ved jo ikke hvad faren har gjort, Nej, det virker lidt uklart, ligesom jeg heller ikke forstår formålet med at sende uddrag af korrespondancen til pigens far - medmindre det må have været for at lave afpresning - eller få en afklapsning? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 9. Januar, 2018 Det er altså fuldstændig sort. Måske dårlig stil, men kunne ikke lade være med at søge på manden ud fra det usædvanlige navn. Veluddannet karrieremand både som iværksætter og i erhvervslivet i øvrigt. Der må godt nok være sprunget en fjeder eller 2 der... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. Januar, 2018 slip skrev, for 34 minutter siden: Måske dårlig stil, men kunne ikke lade være med at søge på manden Han har jo ligesom ikke selv holdt sig tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. Januar, 2018 Hestendk skrev, for 2 timer siden: Hun er ikke mindreårig, men var 16 da det skete.. Jo, det er mindreårig i flere sammenhænge, fx at have sex for penge eller i det hele taget selvstændigt indgå bindende retshandler. Forældreansvarsloven siger fx utvetydigt at man skal drage omsorg for barnet til barnets bedste. I lovens forstand er man barn til man er 18 (eller gift med tilladelse). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg