michael06 0 Skrevet 11. Januar, 2018 jeg vil hører om der er nogen der ved om The Kitten er stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nce 102 Skrevet 12. Januar, 2018 Det tror jeg ikke hun er, jeg mener hun havde en annonce på forleden dag, men hun er vist flyttet på landet igen, så måske er hun ikke så aktiv for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weadbuster 77 Skrevet 31. Januar, 2018 Var på besøg i går .... total No Go. Blev sendt fra den ende af Vejle til den anden, kommer frem og hun er sammen med en veninde og hun tilbyder dem begge for den pris og tid vi havde aftalt, lejligheden ligner en losseplads og begge piger er helt blæst af på stoffer, de snakker i øst og vest, da jeg ankom fortalte liv de var halv søskende mens veninden var ude i køkkenet, liv går ud til hende og hun kommer ind mens liv bliver derude, veninden fortæller så de har kendt hinanden i et par uger. Liv kommer ind og de griner lidt af at der er konstateret fnat på det værested hvor de kommer og kan få noget at spise. Nå ja og de har ingen gummi !!!!!! Farvel og tak piger Var satme en syret oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Foto 22 Skrevet 31. Januar, 2018 Drop alle tanker om hende... Jeg har igennem mit arbejde set hende næsten hver dag... Hun er LANGT ude og hun skal bare have finanseret stofferne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedfiat 38 Skrevet 14. April, 2018 https://annoncelight.dk/showad/146965 hun er stadig aktiv med ny annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg