Mr. Syd 16 Skrevet 15. Januar, 2018 Josefine Møller er falsk.., pas på, hun kræver kørsel betalt forud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bigbone1975 Skrevet 15. Januar, 2018 Mr. Syd skrev, for 25 minutter siden: Josefine Møller er falsk.., pas på, hun kræver kørsel betalt forud... bevis for at hun er falsk, man skal gerne komme bevise det inden man melder sådan noget ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Syd 16 Skrevet 15. Januar, 2018 bigbone1975 skrev, for 20 minutter siden: bevis for at hun er falsk, man skal gerne komme bevise det inden man melder sådan noget ud Forventer du en kopi af mine mails og ligeledes min konto, der er 200,- mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bigbone1975 Skrevet 15. Januar, 2018 Mr. Syd skrev, for 7 minutter siden: Forventer du en kopi af mine mails og ligeledes min konto, der er 200,- mindre. Næ men man skal bare ikke slynge ud med noget som ikke kan bevises. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Syd 16 Skrevet 15. Januar, 2018 Kender du hende for noget reelt, så synes jeg da du skal komme ud med det, ellers kan jeg ikke se hvad din pointe er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gamledreng Skrevet 15. Januar, 2018 bigbone1975 skrev, for 2 timer siden: men man skal bare ikke slynge ud med noget som ikke kan bevises så ville der vist være ca. 90 procent færre anmeldelser her inde, da det jo kan være svært at bevise hvordan en oplevelse har være Dog kunne trådstarter have beskrevet, hvorfor han følte sig snydt og hvordan det foregik. Dette ville dog også være uden at kunne bevise det, som det meste andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bigbone1975 Skrevet 16. Januar, 2018 Gamledreng skrev, for 10 timer siden: så ville der vist være ca. 90 procent færre anmeldelser her inde, da det jo kan være svært at bevise hvordan en oplevelse har være Dog kunne trådstarter have beskrevet, hvorfor han følte sig snydt og hvordan det foregik. Dette ville dog også være uden at kunne bevise det, som det meste andet. Rigtig.. og det gør han så ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg