Dennis Nord 51 Skrevet 15. Januar, 2018 Hej med jer Pas på Den link.. https://annoncelight.dk/showad/242726 Når aftalen skal bekræftes, beder hun om en forudbetaling. Jeg nægtede og skrev at hun fik penge når vi mødtes og jeg kunne se hende i "real life".kommunikation, og så husk at undlade forudbetaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 15. Januar, 2018 (edited) Jeg synes så også, at det er tydeligt, at det er en falsk annonce. Ung kvinde med store bryster og veltrænet krop tilbyder ALT sex for 1000kr i timen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt.... Redigeret 15. Januar, 2018 af UerfarenM Hun er vist kun veltrænet én gang. :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 15. Januar, 2018 UerfarenM skrev, for 2 minutter siden: Jeg synes så også, at det er tydeligt, at det er en falsk annonce. Ung kvinde med store bryster og veltrænet krop tilbyder ALT sex for 1000kr i timen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt.... jooo. smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 15. Januar, 2018 Dem der forud betaler, er sku selv ude om, at de bliver snydt. Har ikke en skid ondt af dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 15. Januar, 2018 Pite skrev, for 10 minutter siden: Dem der forud betaler, er sku selv ude om, at de bliver snydt. Har ikke en skid ondt af dem. Enig. Jeg ser heller ingen grund til at advare folk imod at drikke gift eller springe ud fra runde tårn. Dem der gør det bliver bare fjerne fra vores fælles gen-masse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 15. Januar, 2018 UerfarenM skrev, for 27 minutter siden: Jeg synes så også, at det er tydeligt, at det er en falsk annonce. Ung kvinde med store bryster og veltrænet krop tilbyder ALT sex for 1000kr i timen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt.... Ja nu syntes jeg personligt ikke at der er noget særligt tillokkende ved en kvinde med veltrænet krop...om hun så kun tog det halve for en times sex. Og selvom det var en fantastisk veldrejet kvinde med rigeligt til gården og gaden, så kunne jeg sgu aldrig.....ALDRIG finde på at betale forud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 15. Januar, 2018 Jamen hun lever vel bare op til navnet, Iskold prinsesse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 15. Januar, 2018 Big3lover skrev, for 49 minutter siden: Ja nu syntes jeg personligt ikke at der er noget særligt tillokkende ved en kvinde med veltrænet krop...om hun så kun tog det halve for en times sex. Og selvom det var en fantastisk veldrejet kvinde med rigeligt til gården og gaden, så kunne jeg sgu aldrig.....ALDRIG finde på at betale forud. Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb. Men derudover vil jeg da tænke, at en kvinde der ser sig selv som veltrænet og attraktiv vil sætte en højere værdi på sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 16. Januar, 2018 UerfarenM skrev, for 3 timer siden: Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb. Men derudover vil jeg da tænke, at en kvinde der ser sig selv som veltrænet og attraktiv vil sætte en højere værdi på sig selv. Jeg tror ikk' der er nogen som helst tvivl om, at en buttet kvinde med flotte former, sagtens kan se sig selv som yderst attraktiv......præcis som rigtig mange mænd også gør det. For mig at se er det også en del af essencen, dersom at hvis der havde været tale om en kvinde med nogle ekstra kilo og 35 år på bagen, så havde du sandsynligvis ikke stillet spørgsmål ved prisen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 16. Januar, 2018 Big3lover skrev, for 7 minutter siden: Jeg tror ikk' der er nogen som helst tvivl om, at en buttet kvinde med flotte former, sagtens kan se sig selv som yderst attraktiv......præcis som rigtig mange mænd også gør det. For mig at se er det også en del af essencen, dersom at hvis der havde været tale om en kvinde med nogle ekstra kilo og 35 år på bagen, så havde du sandsynligvis ikke stillet spørgsmål ved prisen . Det havde jeg så. Jeg kan selv godt lide kvinder med nogle former, og det er absolut attraktivt i manges øjne. Så for at gentage mig selv: " Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb." Og kan vi så droppe den her meningsløse diskussion? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 16. Januar, 2018 UerfarenM skrev, for 5 timer siden: Det havde jeg så. Jeg kan selv godt lide kvinder med nogle former, og det er absolut attraktivt i manges øjne. Så for at gentage mig selv: " Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb." Og kan vi så droppe den her meningsløse diskussion? Det kan vi. Men så skulle du måske ha' undladet den sidste meningsløse sætning, hvis essencen kun handler om penge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg