Hop til indhold
Unknown

Bedste taletidskort udbyder?

Recommended Posts

Hvilke taletidskort udbyder har folk? Altså hvad netværk køre det på?

Har selv prøvet med Oister men efter at have prøvet 2 gange nu, at mine sms'er ikke bliver modtaget af GP vil jeg gerne prøve en anden udbyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unknown skrev, for 11 minutter siden:

Hvilke taletidskort udbyder har folk? Altså hvad netværk køre det på?

Har selv prøvet med Oister men efter at have prøvet 2 gange nu, at mine sms'er ikke bliver modtaget af GP vil jeg gerne prøve en anden udbyder.

Jeg bruger TDC (ny Yousee) og har ikke så mange problemer med mistede sms'er som tidligere da jeg havde Telia. De stoppede så blev nød til at skifte og få nyt nummer.....

Men har alligevel mistanke om der ryger et par i ny og næ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
happycamper skrev, for 10 minutter siden:

Lyca - aldrig netværksproblemer og super billigt

Mén ikke alle modtager SMS’er sendt fra en med Lyca, jeg har særligt problemet on/off med kunder der har 3. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forhold til netværk er det ret simpelt, der er 3 netværk i DK.

TDC

Telenor/Telia ejer et fælles netværk, (og Ja, jeg ved godt at Telenor/Telia er seperate teleydbydere, men for nogle år siden oprettede de et fælles selskab, der nu ejer alle master fra de 2 udbydere, og som har driften af det, Telenor/Telia lejer sig ind hos dette selskab for brug af netværk, mens de fortsat agerer som konkurrenter på pris/indhold)

3, har et lille netværk selv, og har købt sig til roaming hos de andre udbydere.

Alle selskaber der udbyder teletjeneste herhjemme kører via et af disse netværk.

Den grundliggende forskel består i hvordan man opfatter kundeservicen hos det selskab man bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

Mén ikke alle modtager SMS’er sendt fra en med Lyca, jeg har særligt problemet on/off med kunder der har 3. 

ok det har jeg ikke været ude for - har aldrig haft brug for deres kundeservice og har brugt kortet i hele verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Mobilligt. Det er Dansk Supermarkeds svar på et taletidskort og forhandles gennem Netto, Føtex og Bilka. Super nemt. Jeg har aldrig haft problemer med det.

Det er TDC's mobilnet og kundesupport. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Aldrig Lebara ihvertfald - jeg mister en del beskeder. Og har mange som står som ‘afventer’.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 32 minutter siden:

Aldrig Lebara ihvertfald - jeg mister en del beskeder. Og har mange som står som ‘afventer’.

Ser man det... ser du så på en anden Teleydbyder ... for det er da træls, at en del beskeder mistes :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
happycamper skrev, for 19 timer siden:

Lyca - aldrig netværksproblemer og super billigt

Det bruger jeg også og har heller ingen problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger YouSee, jeg må jo have 2 nummer til samme pris, men bruger jo kun et af de to nummer :D, så det virker også med fullrate til net ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...