Hop til indhold
AalborgLook

Der er ikke størrelsen det kommer an på...

Recommended Posts

Med al den tekst og beskrivelse af dit og dat, en helvedes masse billeder osv, ville det da for hende være oplagt at få en hjemmeside, så det miskmask kan struktureres lidt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

@Rejsenetværkskriver nogle gange meget lange indlæg, men hvad siger i til denne annonce Fotozuzan

To much? 

Hold da helt op...Hvis man har noget at spørge ind til efter denne smøre, så må man da være speciel. Den annonce kunne jo udkomme i bogform hvis det var. Men ja det ser da ikke ud til at man kommer til at kede sig trods alt, men kan da godt være nogle sætter forventningerne højt inden et møde hvis de fik læst sig igennem det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være, at hun har fået en advokat til at sætte den sammen, så alle eventualiteter er dækket ind :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af og til kan man lure alderen/hvor lang tid pigen har været aktiv, udfra hvor lang og udførlig teksten er ;-)

På div. datingsider kan man også støde på profiler med en mega lang tekst med krav til dit og dat, omfattende beskrivelser af egne fortræffeligheder mv. -     og     man    begynder     at forstå,    hvorfor       profilen    ikke     kan     finde      den      eneste         ene ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det største turnoff for mig er “hvis du ikke får svar, betyder det jeg ikke er interesseret”. Jeg har set den flere gange på sugardaters, og det betyder at jeg væler tøsen fra,  lige på stedet. Uanset hvor fræk og lækker, spændende og sexet, så er jeg ikke interesseret i sådan en pige/kvinde. (Selvom det som oftest er piger der siger den slags). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...