Guest MalerKbh Skrevet 26. Januar, 2018 Tænkte en tanke...smiler/griner... Nej som mit nick antyder er jeg uddannet maler og er ik fordi jeg mangler noget som sådan, men mon om man kunne annoncere et sted hvoi jeg kunne tilbyde lidt hjælp ( små opgaver ) til kvinder/Gp som en slags bytte , altså sex ydelser i bytte, tanken tænder enormt og ved godt jeg ikke må annoncere herinde, det ku være en win win for begge tænkte jeg.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Januar, 2018 MalerKbh skrev, for 5 minutter siden: Tænkte en tanke...smiler/griner... Nej som mit nick antyder er jeg uddannet maler og er ik fordi jeg mangler noget som sådan, men mon om man kunne annoncere et sted hvoi jeg kunne tilbyde lidt hjælp ( små opgaver ) til kvinder/Gp som en slags bytte , altså sex ydelser i bytte, tanken tænder enormt og ved godt jeg ikke må annoncere herinde, det ku være en win win for begge tænkte jeg.... Lyder cool. Prøv annonceligt. Der har jeg set i hvert fald én anden annonce på et tidspunkt der tilbød lidt handy-man-hjælp i bytte for lidt sjov i gaden Du kan oprette en profil og annonce gratis derinde men husk billeder da jeg har på fornemmelsen at annoncer uden billeder bliver overset i det lange løb. Held og lykke og god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 26. Januar, 2018 Tak for svar ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 26. Januar, 2018 Gul & Gratis kunne også være en mulighed.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 26. Januar, 2018 MalerKbh skrev, for 1 time siden: det ku være en win win for begge tænkte jeg.... Jeg tror at du er bedst tjent med at tjene dine penge på normal vis + lidt jyske dalere - og så bruge dem på de glædespiger, du finder interessante - det andet kan nemt blive noget rod og du vil spilde din tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg