Hop til indhold

Recommended Posts

Bodegastemning, luften tyk af cigaretrøg. Stedet er ekstremt rodet og virker lidt nusset. Damen er lav og tyk, gætter på førtidspensionist. Virker rar, men sindssygt uerfaren, uoplagt og usexet. Under agten pludrede hun om vasketøj og gudhjælpemig om hun ikke også tog sig tid til at råbe efter sin stakkels papegøje (en ellers prægtig fugl, som kunne skrige "bøsserøv" og andre farverige udtryk nede fra bænken). 

Betalte for en time. Var ude inden 30 minutter - jeg skulle have vendt om i døren helt fra starten! Jeg har da haft dårlige oplevelser før, men det her var uhørt lavt niveau ☹️ 

https://annoncelight.dk/showad/206194

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Sorry, det er ikke for at afspore tråden, men det her er simpelthen for sort: 

"Alt hvad der omhandler sex sker først når vi ses":huh: øøøøh så lad gå.

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krokodil skrev, for 3 timer siden:

og gudhjælpemig om hun ikke også tog sig tid til at råbe efter sin stakkels papegøje (en ellers prægtig fugl, som kunne skrige "bøsserøv" og andre farverige udtryk nede fra bænken). 

OMG  ....  Er færdig af grin ... det er fandme en sjov sætning .. havde jeg hørt den over en pilsner var jeg trillet ned af stolen :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krokodil skrev, for 3 timer siden:

Bodegastemning, luften tyk af cigaretrøg. Stedet er ekstremt rodet og virker lidt nusset. Damen er lav og tyk, gætter på førtidspensionist. Virker rar, men sindssygt uerfaren, uoplagt og usexet. Under agten pludrede hun om vasketøj og gudhjælpemig om hun ikke også tog sig tid til at råbe efter sin stakkels papegøje (en ellers prægtig fugl, som kunne skrige "bøsserøv" og andre farverige udtryk nede fra bænken). 

Betalte for en time. Var ude inden 30 minutter - jeg skulle have vendt om i døren helt fra starten! Jeg har da haft dårlige oplevelser før, men det her var uhørt lavt niveau ☹️ 

https://annoncelight.dk/showad/206194

Griner højt. Det er det sjoveste jeg længe har læst. At papegøjen kan skrige "bøsserøv"

Man skulle tro, at det var en vittighed.

Håber at du kan se det sjove i det, når du har sundet dig over din dårlige oplevelse

Knus og god fredag - trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

2 spørgsmål:

Hvad i alverden fik dig til at reagere på den annonce? Både tekst og fotos er jo total intetsigende og dødssygt.

Kostede det ekstra for papegøjen? Den niche har jeg ikke hørt om før !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, den 26/1/2018 at 13:50:

Sorry, det er ikke for at afspore tråden, men det her er simpelthen for sort: 

"Alt hvad der omhandler sex sker først når vi ses":huh: øøøøh så lad gå.

Mon ikke hun mener at hun ikke gider sidde ved mobilen og udpensle ned i mindste detalje hvordan hun ser ud, har på, selv tænder på, hvad hendes spidskompetence er mm. Tro det eller lad være der er virkelig mange mænd der ringer op og endnu flere der sms'er bare for at få tiden til at gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...