thommygun 11 Skrevet 9. Februar, 2018 Håber også I vil prøve igen... og håber så bare at dag og tid kan passe.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KnaldeKalle69 Skrevet 11. Februar, 2018 Jeg er også klar, hvis det passer med job.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 11. Februar, 2018 KnaldeKalle69 skrev, for 5 timer siden: Jeg er også klar, hvis det passer med job.. Også her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 11. Februar, 2018 Ser super lækkert ud, er også frisk hvis det passer med job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 18. Februar, 2018 Er det noget nyt om dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 8. Marts, 2018 Jeg er klar, hvis jeg bliver underrettet. I skal helst skrive bynavnet og så regne med at kun halvdelen dukker op. vh. P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 9. Marts, 2018 Også klar (selvfølgelig afhængig af dag og klokkeslæt) - og 100% seriøs, hvis jeg først har meldt mig til! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 9. Marts, 2018 Jørgensen skrev, for 13 timer siden: Også klar (selvfølgelig afhængig af dag og klokkeslæt) - og 100% seriøs, hvis jeg først har meldt mig til! Jeg er også med. Hun ser dejlig ud ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg