Onslow 15847 Skrevet 8. Februar, 2012 Jeg skriver dette indlægge på begge Hedomax'er, da situationen jo fortsat er uafklaret Valgte forleden at besøge denne lille kvinde midt i vinterkulden. Og vinterkulde, ja, i indgangslokalet var temperaturen nok helt nede på frysepunktet, hjulpet godt på vej af en utæt indgangsdør. Kvinden undskyldte dette forhold mange gange og bød mig indenfor i behandlingsrummet, hvor en opstillet varmeblæser sørgede for udholdelige forhold. Da jeg havde fået tøjet af og havde taget plads på briksen liggende på maven, blev jeg tildækket med varme håndklæder og et tæppe, og jeg begyndte straks at føle mig godt tilpas. Mida, som hun hedder, er en lille bitte kvinde, som jeg vil skyde til at være mellem 35 og 45 år gammel. Hun har et smukt ansigt og en flot lille krop, altså alt andet end uattraktiv. At hun også er smilende og vældig sød, gør inkke indtrykket dårligere, ejheller, at hun snakker et nærmest perfekt dansk. Hun forlod kort lokalet for at hente olien, som hun af indlysende grunde havde stillet til opvarmning. Tilbage igen begyndte hun massagen, i modsætning til alle andre steder, jeg gennem tiden har besøgt, og hvor pigen starter med skuldre og ryg, begyndte Mida med min højre fod, hvorfra hun arbejdede jeg op ad benet til ballen, som jo altid er et taknemmeligt punkt på den positive måde. Hun skyndte sig så at dække mig til med tæppet, så jeg ikke frøs. Samme behandling fulgte så i venstre side, hvorefter hun tog fat på lænden og herefter arbejdede sig op ad ryggen til nakke og hovedbund, hovedbund har jeg ikke prøvet før hos thai, men det var virkelig behageligt. Halvleg, og jeg blev budt på noget at drikke, som jeg dog venligt afslog, da jeg ikke ønskede at blive pissetrængende under massagen. Om på ryggen og nu fulgte en afslappende ansigtsmassage, som igen endte i hovedbund og tindinger, hvorefter hun kørte ned ad overkroppen for at slutte med tæerne igen, som nu var varmet op og ikke i den grad kildne, som var tilfældet ved første berøring. Undervejs flyttede hun sjoveren fra den ene side til den anden, så hun kunne massere helt øverst på låret og i lysken, og selv om hun også kom i kontakt med kuglerne, så havde jeg på intet tidspunkt følelsen af, at det var for at gejle mig op til ekstraydelser, og temaet kom da heller ikke op. En time efter entreen måtte jeg aflevere de 350 kr (50 mere end andre normalt tager), og blev selvfølgelig opfordret til at komme igen. Det besvarede jeg positivt, for det var i den grad en god oplevelse, når jeg efterrationaliserer den. På intet tidspunkt overskred hun tærsklen mellem nydelse og smerte, hun mestrede virkeligt at finde balancen, hvor oplevelsen bare er én lang nydelse, så ja, jeg synes, at den ekstra 50'er er en god investering. Mida selv.: I forhold til alder, smuk, velskabt, sød og dejlig. Massagen.: Super behagelig, hvis man er til den blive og ikke smertefulde metode. I øvrigt brugte hun efterfølgende tid på at spørge ind til, hvad jeg mente om det i forhold til andet, jeg har prøvet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg