Guest Sandradelacour Skrevet 28. Januar, 2018 (edited) Hej Gentelmens! Jeg har så meget lyst til at lave et lille intimt privat gangbang, hvor der max er 5 mænd involveret. Hvis nogle af jer vil med så skriv endelig til mig! Det bliver på tirsdag d. 30/1-2018 mellem 12.00-14.00 Har 2 pladser tilbage! håber nogle af jer kunne fylde de sidste pladser ud Knuuus Redigeret 28. Januar, 2018 af Sandradelacour Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi 39 Skrevet 28. Januar, 2018 Sandradelacour skrev, for 9 minutter siden: Hej Gentelmens! Jeg har så meget lyst til at lave et lille intimt privat gangbang, hvor der max er 5 mænd involveret. Hvis nogle af jer vil med så skriv endelig til mig! Det bliver på tirsdag d. 30/1-2018 mellem 12.00-14.00 Har 2 pladser tilbage! håber nogle af jer kunne fylde de sidste pladser ud Knuuus Hvad er prisen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 28. Januar, 2018 messi skrev, Lige nu: Hvad er prisen? 2.000 kr for begge timer. Anal +500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 28. Januar, 2018 med eller ud kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 28. Januar, 2018 [email protected] skrev, Lige nu: med eller ud kondom Sex er med kondom, men blowjob er uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6 Skrevet 29. Januar, 2018 en dejlig model.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 29. Januar, 2018 Iwantyoufor6 skrev, for 6 minutter siden: en dejlig model.. Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SydfynsVærste 53 Skrevet 29. Januar, 2018 Kan kun tilslutte mig Iwantyoufor6's kommentar. Havde det bare været senere på dagen, så var jeg sprunget på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 29. Januar, 2018 SydfynsVærste skrev, Lige nu: Kan kun tilslutte mig Iwantyoufor6's kommentar. Havde det bare været senere på dagen, så var jeg sprunget på! Åh i er søde hvis du sender en mail til [email protected] kan jeg sætte dig på listen, så får du besked når jeg arrangere noget ligende. Holder nok snart et aften GB. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SydfynsVærste 53 Skrevet 29. Januar, 2018 Det er så hermed gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sawo 8 Skrevet 29. Januar, 2018 Hvor i landet bliver det afholdt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sawo 8 Skrevet 29. Januar, 2018 Citat sawo skrev, for 1 time siden: sawo skrev, for 1 time siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sawo 8 Skrevet 30. Januar, 2018 Okay, kan godt se at det var et dumt spørgsmål. Hvis du en dag kommer til københavn, så er jeg klart med på at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 30. Januar, 2018 sawo skrev, for 7 timer siden: Okay, kan godt se at det var et dumt spørgsmål. Hvis du en dag kommer til københavn, så er jeg klart med på at deltage. Det kan ikke udelukkes jeg gøre det en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 3. Februar, 2018 Lyder som en god ide at besøge Kbh!! ....billederne frister en hel del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 6. Februar, 2018 HAR I SET JEG GENTAGER ARRAGEMENTET? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 6. Februar, 2018 Sandradelacour skrev, for 27 minutter siden: HAR I SET JEG GENTAGER ARRAGEMENTET? ? nej. Set det hvor?...hvornår er det så? Tak JR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 6. Februar, 2018 Hej JR. D. 13/2 16-18 og d. 14/2 11-13 evt se min anden tråd eller find mig på al ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 6. Februar, 2018 Johnsonrocks skrev, for 10 timer siden: ? nej. Set det hvor?...hvornår er det så? Tak JR har lavet en ny tråd, hvor datoer for de nye GB er oplyst ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 6. Februar, 2018 Sandradelacour skrev, for 10 timer siden: find mig på al ❤️ https://annoncelight.dk/showad/243324 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 7. Februar, 2018 Tak for info...øv - er på skitur.......:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest R KH Skrevet 11. Februar, 2018 Jeg har lige skrevet til dig fra min outlook mail Knus og frække tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfra81 4 Skrevet 12. Februar, 2018 Du skulle altså tage til Sjælland og afholde et GB her:P du ser så lækker ud!!! Held og lykke de næste par dage, gid jeg kunne være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandradelacour Skrevet 12. Februar, 2018 mandfra81 skrev, for 48 minutter siden: Du skulle altså tage til Sjælland og afholde et GB her:P du ser så lækker ud!!! Held og lykke de næste par dage, gid jeg kunne være med Det skal jeg nok få planlagt en dag! Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 14. Februar, 2018 (edited) Sandradelacour skrev, den 29/1/2018 at 21:49: [email protected] Var med Idag til GB lækker tøs , flot pige deltager gerne igen Redigeret 14. Februar, 2018 af Knajten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg