Guest Duni Skrevet 28. Januar, 2018 Chantall - smuk Milf med store ægte bryster - er sidst set for efterhånden et par år siden i Aarhus, Auning og Aalestrup. Mit første besøg hos hende, som efterhånden er mange år siden var i Horsens. Chantall er efter min mening en utrolig flot polsk kvinde med de skønneste bløde naturlige F-skåls bryster - vil tro hun efterhånden er i midten af 40´erne. Håber der er nogle der ved hvor hun er og kan besøges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 28. Januar, 2018 Er der ikke kun en Chantall? Det lækre skår på Cassiopeiastars. Hun kysser og sutter som en drøm, er fræk og ved, hvad hun vil. Et guddommeligt knald. Det er alt for længe siden, jeg sidst lå på hendes lagner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. Januar, 2018 allo-allo skrev, for 1 time siden: Er der ikke kun en Chantall? Det lækre skår på Cassiopeiastars. Hun kysser og sutter som en drøm, er fræk og ved, hvad hun vil. Et guddommeligt knald. Det er alt for længe siden, jeg sidst lå på hendes lagner... Skynd dig. Du kan ikke regne med pigerne fortsætter i evigheder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 28. Januar, 2018 ppd skrev, for 48 minutter siden: Skynd dig. Du kan ikke regne med pigerne fortsætter i evigheder... Du har ret. Jeg må prioritere et besøg hos Chantal ved næste besøg i København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Januar, 2018 (edited) Duni skrev, for 6 timer siden: Chantall er efter min mening en utrolig flot polsk kvinde med de skønneste bløde naturlige F-skåls bryster - vil tro hun efterhånden er i midten af 40´erne. Håber der er nogle der ved hvor hun er og kan besøges Kunne måske være hende her - eller hendes søster: https://odloty.pl/en/announcements/gdansk/centrum/100-bdsm-domina-evita/136367.html Redigeret 29. Januar, 2018 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg