Cliff 4 Skrevet 8. Februar, 2012 Nogen der ved noget om dette sted ved Silkeborg? Ugens pige er åbenbart fra et tysk bureau. http://massage.side6.dk/silkeborgpigerne Nogen der ved om det er falsk reklame, eller at det forholder sig således. Nogen der evt har været hos ugens pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 9. Februar, 2012 Jeg har ikke været der, men kørte forbi i aftes, og stedet eksisterer, et helt gardin af røde lamper i de 2 vinduer ud mod vejen. Jeg kommer desværre nok ikke til at kunne hjælpe meget mere, det ligger for tæt på, for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 13. Februar, 2012 Hejsa Jeg besøgte stedet lørdag og det er en lækker steg der er på stedet desværre snakker hun ikke Engelsk kun Kaudervælsk så det er tegnsprog. Hun virker lidt anstrengt og jeg har lidt dårlig samvittighed for jeg tror ikke hun er der frivilligt, men ved ikke rigtigt hvordan man skal anmelde sådan noget.. kh Knajten PS jeg kommer i alle tilfælde ikke igen og pigen skal kun ha det overstået hvilket er forståeligt hvis hun er tvunget, men man kan ikke en gang spørge hende hun er let brun og taler formodentligt protugisisk eller sådan noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 14. Februar, 2012 Det er træls at gå fra en pige et sådant sted, om hun er handlet eller ej. Idet man får mange tanker til at flyve gennem ens hoved. Dem der har skaffet hende til stedet været ret rådne over for både pigen og kunderne. Det er ikke ret godt når man ikke kan tale med pigen overhovedet, synd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gudhvorerdudoggrim2 0 Skrevet 10. Marts, 2012 Hejsa Jeg besøgte stedet lørdag og det er en lækker steg der er på stedet desværre snakker hun ikke Engelsk kun Kaudervælsk så det er tegnsprog. Hun virker lidt anstrengt og jeg har lidt dårlig samvittighed for jeg tror ikke hun er der frivilligt, men ved ikke rigtigt hvordan man skal anmelde sådan noget.. kh Knajten PS jeg kommer i alle tilfælde ikke igen og pigen skal kun ha det overstået hvilket er forståeligt hvis hun er tvunget, men man kan ikke en gang spørge hende hun er let brun og taler formodentligt protugisisk eller sådan noget.. hvis ikke hun er der frivilligt skal det meldes! det kan gøres anonymt her https://www.politi.dk/da/hjaelppolitiet ... odifyGuest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 11. Marts, 2012 Kom forbi 1930 i aftes...da var der totalt mørkt i huset..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg