Midtjyderne 151 Skrevet 31. Januar, 2018 hejsa drenge faldt over dette gb i morgen og fredag nogen som kender noget til det eller pigen https://annoncelight.dk/showad/243180 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 31. Januar, 2018 4 gangbang a 2 timer på 2 dage? ..... så skal der da vist køres nogle penge ind hurtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Februar, 2018 Randersmand skrev, for 7 timer siden: 4 gangbang a 2 timer på 2 dage? ..... så skal der da vist køres nogle penge ind hurtigt Stod dette i annonce-linket ?? for det gør det ikke længere.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 1. Februar, 2018 DK fyr 34 skrev, for 1 time siden: Stod dette i annonce-linket ?? for det gør det ikke længere.... Så har de ændret tekste. Kan ikke huske tiderne men det var af 2 timer to forskellige tider på dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 5. Februar, 2018 Ja det blev afholdte. Og fuck en dejlig fræk pige... håber hun gør det snart igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 5. Februar, 2018 Kan kun tilslutte mig, det var et super fedt GB, vi var kun 3 deltagere, men tøsen gav den gas og suttede til den store guld medalje, hun var mega frisk og hun tog den som en mand - hun var med på næsten alt, jeg fik kneppet det jeg skulle. bl.a. var det mega frækt at hun i lille pause stod midt på gulvet og snakkede, en deltager kom op og stilledes sig bagved og begyndte og "pille" hvor efter tøsen stak røven bagud og lod sig kneppe igen, dælme frækt og jeg sad bare der I en stol og så på, tøsen blev så kneppet over gulvet og over til far i stolen så tøsen havde mere at arbejde med - og dette var kun lidt af det der skete. hun var klart mega fræk, gentagelsen for mit vedkommende er klart et JA TAK 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Classic 0 Skrevet 5. Februar, 2018 Dustman skrev, 1 time siden: Kan kun tilslutte mig, det var et super fedt GB, vi var kun 3 deltagere, men tøsen gav den gas og suttede til den store guld medalje, hun var mega frisk og hun tog den som en mand - hun var med på næsten alt, jeg fik kneppet det jeg skulle. bl.a. var det mega frækt at hun i lille pause stod midt på gulvet og snakkede, en deltager kom op og stilledes sig bagved og begyndte og "pille" hvor efter tøsen stak røven bagud og lod sig kneppe igen, dælme frækt og jeg sad bare der I en stol og så på, tøsen blev så kneppet over gulvet og over til far i stolen så tøsen havde mere at arbejde med - og dette var kun lidt af det der skete. hun var klart mega fræk, gentagelsen for mit vedkommende er klart et JA TAK Det lyder som en perfekt oplevelse. Men linket er lukket. Kan du eventuelt henvise til noget, hvor man kan finde hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 5. Februar, 2018 Nej tror desværre ikke hun laver et sådan nu igen, men hold øje med Annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 5. Februar, 2018 Super med de gode anmeldelser. Som fortælle at der her var et GB med power i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg