dillermanden 13 Skrevet 1. Februar, 2018 Er der nogen der har planer om at tage en for holdet med hende her? https://annoncelight.dk/showad/243790 Priser, billeder, set-up på annoncen ligner til forveksling dem fra Sweet Sophie og Lovely Rita - så det indikerer jo et højt niveau. Hvis det er rigtigt, skulle man måske smutte forbi en tur, nu da ventetiden synes uendelig lang, til at Sophie kommer tilbage til byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 1. Februar, 2018 Hun ser da fin ud. Hvorfor overlade det til andre "at tagee n tur". Smut du bare selv derhen. Du kan da barre gå igen hvis det ikke er pigen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillermanden 13 Skrevet 1. Februar, 2018 Tjoe, men jeg når nok ikke ind til Aalborg C. sådan lige med det første, og da jeg samtidig er kendt for at lurepasse, og se, om der ikke dukker et par gode anmeldelser op, inden jeg vælger at køre efter en GP, håber jeg, at dette opslag evt kan få nogle til at besøge hende og smide en bette review. For annoncen ser jo lovende ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 3. Februar, 2018 Har besøgt Nicole da hun var i Aarhus. Fotos er ægte og sexen med hende er absolut god. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg