Mr1time 1727 Skrevet 8. Februar, 2018 https://annoncelight.dk/showad/244120 har besøgt Sarah i 30 min. Ægte billeder, og tatovering på armen på sidste billede blev genkendt. Hun er dog ikke blond, men mørkhåret lige nu. Jeg er ikke så meget til uniformer, men blev da spurgt ved bestilling om jeg havde ønske om bestemt uniform, men undertøj var fint for mig. hun er en sød pige som tog imod med kindkys og meget smilende. Mig Af med tøjet og op på sengen, hvor hun startede med en hygge massage på ryg og mellemgulv. Det varede dog ikke længe inden hun bad mig vende mig om og så gik hun igang med at kysse min mund og krop, indtil hun nåede ned til pikken. Suttede et kondom på og gav et dejligt blow, så 69 så jeg også kunne yde, og kunne mærke at hun gik godt dybt med hendes blow. Lidt cowboy, missionær og lang tid i doggy, hvor jeg kunne gramse på de store silikone bryster. Sluttede af med et handjob hvor jeg kom ud over brysterne. det var en absolut godkendt oplevelse af en køn og sød pIge. Mener hun sagde at hun var her til mandag, hvor hun så tager videre til Kolding. Hun skulle komme fra Spanien men har opholdt sig i England i nogle år, så hendes Engelsk er godt. det negative er den seng, den knager noget videre, derfor stod jeg op og tog hende i doggy. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 8. Februar, 2018 Kender sengen det er tæt på rosengårdcenter ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. Februar, 2018 Hallo-hallo skrev, for 3 timer siden: Kender sengen det er tæt på rosengårdcenter ikke Hvilken seng? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. Februar, 2018 22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden: Hvilken seng? Mr1time skrev, for 7 timer siden: det negative er den seng, den knager noget videre, derfor stod jeg op og tog hende i doggy. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. Februar, 2018 KF skrev, for 2 minutter siden: Ahhh selvfølgelig... Må hellere tage mig en lur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 8. Februar, 2018 Er det ikke den hvor milfen fra Polen huserede for nogle uger siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 8. Februar, 2018 Det er der hvor Nika, Sandra og mange andre har været. Tæt på Rosengårdcenter. Men sengen er såmænd god nok, den knager bare helt vildt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 8. Februar, 2018 (edited) Hallo-hallo skrev, for 6 timer siden: Kender sengen det er tæt på rosengårdcenter ikke På linket, i Annoncelight, er der ingen seng.. Så Godt set. eller kender du den på lyden??? godt hørt. Du trænger ikke til høreapparat. Sexeren Redigeret 8. Februar, 2018 af Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg