22 cm and thick 2761 Skrevet 25. Februar, 2019 Håber da bare hun er på ferie. Hun kommer og går sådan lidt tilfældigt. Der er vist ikke noget mere præcis plan i hvornår hun er i Svendborg. Men kunne sgu godt bruge hendes bj og stramme dejlige fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 25. Februar, 2019 22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden: Håber da bare hun er på ferie. Hun kommer og går sådan lidt tilfældigt. Der er vist ikke noget mere præcis plan i hvornår hun er i Svendborg. Men kunne sgu godt bruge hendes bj og stramme dejlige fisse. Ha ha hvad med link ??? Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Februar, 2019 Sexeren skrev, for 13 timer siden: Ha ha hvad med link ??? Sexeren Hun har ingen annonce på når hun ikke er i byen. Så ingen link. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 1. Marts, 2019 https://annoncelight.dk/showad/246901 En gammel annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Marts, 2019 Konsulen skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/246901 En gammel annonce. Tror det er fra sidst hun var i Svendborg. Priser og ydelser passer også på hvad hun tilbød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikke 1 Skrevet 15. Marts, 2019 22 cm and thick skrev, den 1/3/2019 at 17:54: Tror det er fra sidst hun var i Svendborg. Priser og ydelser passer også på hvad hun tilbød. Er der nogle her inde, der ved hvornår hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
janto 5 Skrevet 15. Marts, 2019 Jeg skrev til hende den anden dag om hvornår hun kom til Svendborg igen. Beskeden blev leveret men intet svar. Jeg går ud fra at når beskeden bliver leveret er telefonen tændt men hvorfor er den tændt og man ikke regere kan der jo være mange svar på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 15. Marts, 2019 janto skrev, 1 time siden: Jeg går ud fra at når beskeden bliver leveret er telefonen tændt men hvorfor er den tændt og man ikke regere kan der jo være mange svar på? Måske ligger telefonen lydløs i tasken udenfor vagter, mens pigen passer sit øvrige liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg