standup 0 Skrevet 10. Februar, 2018 Hej. Der var en kvinde på en 35-40 år fra vandel der gav gode bj og sex timer. Hun havde engang annonce som nissepige. Det er godt nok nogle år tilbage nu. Men mistede hendes nr. Hun havde mørkt krøllet hår og var ikke så høj. Gode store bryster og rigtig flink. Hun sagde hun hed Rikke til mig. Og mødtes med hende i vandel. Nogle der kan kende eller give mere information om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 11. Februar, 2018 Hun var på vandel kro ik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 11. Februar, 2018 Var det ikke Rikke, der var samme sted som “Slikkesisse”, (dejlig pige), som jeg har mødt flere gange. Man kunne også møde dem sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 11. Februar, 2018 Jeg har også mistet hendes Jeg vil også gerne have det hvis nogen kan hjælpe kan huske det ender på 130 Har fået blow af hende flere gange i bil også Slikkesisse og rikke er vist ikke venner mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
standup 0 Skrevet 11. Februar, 2018 Muligt hun har gjort det med hende. Har kun mødt Rikke alene. Nogle må have kontakt med hende eller har gemt et nr.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 11. Februar, 2018 standup skrev, for 2 timer siden: Muligt hun har gjort det med hende. Har kun mødt Rikke alene. Nogle må have kontakt med hende eller har gemt et nr.. Hvis hun ikke annoncere, er hun nok ikke aktiv. Så ser jeg absolut ingen grund til at du forsøger at opspore og kontakte hende. Lad hende få fred og find en anden pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 12. Februar, 2018 Hun har enkelte kunder efter hun stoppede med at annoncere Mødt hende ca 5 gange sidste gang i forår 2017 Jeg mistede hendes nr pga defekt tlf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 13. Februar, 2018 Okay jeg vil gerne i kontakt med hende bedste blow forewer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg