Dicki 78 Skrevet 11. Februar, 2018 For godt et år siden besøgte jeg Sofia i Kvong nogle gange. Hun er lige den størrelse jeg elsker at nusse med. Er der nogen der har besøgt hende for nylig og er hun stadig lige så "sprød" som jeg husker hende? https://annoncelight.dk/showad/196146 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 9. Maj, 2018 Har selv besøgt hende en enkelt gang for 2 år siden og overvejer et genbesøg, Slet ingen som har besøgt hende for nyligt? Hendes annonce har ikke rigtig ændret sig. Stadig samme alder og billeder. Fik du besøgt hende, Dicki? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dicki 78 Skrevet 9. Maj, 2018 Nej ikke siden for nok 1 1/2 år siden. Har selv luret lidt på om der var andre der kikkede forbi. Hun er bestemt på min "to doo" liste, men jeg har 1 1/2 times kørsel hver vej. Hun var dælme en lækker størrelse sidst jeg så hende. Mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 9. Maj, 2018 Kan kun være enig. Hun var lille og lækker. Jeg har desværre også ret langt at køre. Måske jeg tager afsted, hvis hun er på vagt torsdag eller fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg