Guest karl47 Skrevet 17. Februar, 2018 (edited) https://sugardaters.dk/show?alias=batter nogen der har besøgt hende Redigeret 17. Februar, 2018 af karl47 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 20. Februar, 2018 karl47 skrev, den 17/2/2018 at 12:16: https://sugardaters.dk/show?alias=batter nogen der har besøgt hende Har ikke besøgt hende men er sikker på hun er seriøs og småprof ... Hun har været der længe og er nem at gå aftale med .... Så der har været mange forbi hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 23. Februar, 2018 HansHenrik222 skrev, den 20/2/2018 at 15:58: Har ikke besøgt hende men er sikker på hun er seriøs og småprof ... Hun har været der længe og er nem at gå aftale med .... Så der har været mange forbi hende endnu en fantastisk fortælling fra den virkelige fantasi verden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. Februar, 2018 Det lyder mere som en konklusion baseret på adfærd. Det behøver ikke at stemme med virkeligheden, men det behøver heller ikke være ren fantasi De piger der svarer hurtigt, sjældent gider at smutte forbi din profil før de laver en aftale, der syntes jeg det er fair hvis man antager at man ikke er den første eller den sidste der får fornøjelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 23. Februar, 2018 Sparkster skrev, for 2 timer siden: Det lyder mere som en konklusion baseret på adfærd. Det behøver ikke at stemme med virkeligheden, men det behøver heller ikke være ren fantasi De piger der svarer hurtigt, sjældent gider at smutte forbi din profil før de laver en aftale, der syntes jeg det er fair hvis man antager at man ikke er den første eller den sidste der får fornøjelsen. Det er fair at udtale sig om andres renomme på antagelser ! Om personer man ikke har mødt Næppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. Februar, 2018 Jep, har været forbi. Det er vel snart et år siden. En lille rund dame som vil gøre alt for at fu har det godt. Selv ta afslutningen i munden og vise det indrn hun sluger. Men for mig var det ikke noget der skulle gentages. Men hop forbi hende, og lav rn anmeldelse a hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 23. Februar, 2018 Sparkster skrev, for 4 timer siden: Det lyder mere som en konklusion baseret på adfærd. Det behøver ikke at stemme med virkeligheden, men det behøver heller ikke være ren fantasi De piger der svarer hurtigt, sjældent gider at smutte forbi din profil før de laver en aftale, der syntes jeg det er fair hvis man antager at man ikke er den første eller den sidste der får fornøjelsen. Kan jeg så ud fra din adfærd konkludere at alt du har skrevet her på siderne , er antagelser og ikke stemmer med virkeligheden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. Februar, 2018 Du drager helt sikkert de konklusioner der passer i din bobbel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. Februar, 2018 @decameron og @spaskster hold jer til emnet. Det andet kan i ta i en privat besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Duni Skrevet 2. September, 2019 Nye erfaringer med Batter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 10. September, 2019 Kan bekræfte Varmemesterens info. Hun er med på det meste, også anal og hård oral, og glad for at gøre en tilfreds. Men for mit vedkomne, ikke noget der blev gentaget. Lidt for buttet efter min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. September, 2019 Bare jeg dog havde lyttet til rådene i denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 16. September, 2019 AlfaN skrev, for 5 minutter siden: Bare jeg dog havde lyttet til rådene i denne tråd. Hehe.. Ved godt vi nok ikke helt er på talefod os to.. Men FANME JA!!!!!! Ind i mellem skal man slå det nederste hoved fra oh lytte til det øverste.. Men...........been there, done that.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. September, 2019 Varmemester skrev, for 24 minutter siden: Hehe.. Ved godt vi nok ikke helt er på talefod os to.. Men FANME JA!!!!!! Ind i mellem skal man slå det nederste hoved fra oh lytte til det øverste.. Men...........been there, done that.. Kunne ikke sige det bedre. Man kunne det mindste vende om i døren og sig nej tak. Men er ikke altid det mindste hovede der bestemmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 16. September, 2019 AlfaN skrev, for 7 minutter siden: Kunne ikke sige det bedre. Man kunne det mindste vende om i døren og sig nej tak. Men er ikke altid det mindste hovede der bestemmer. Jamen det gør man jo heller, taler a erfaring, ikke når det nederste hoved dunker som en gal.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 20. Oktober, 2019 Hvad er der med hende siden i har "fortrudt" eller ikke vil der igen? Hilsen en der måske overvejer at stikke hovedet en anden vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 21. Oktober, 2019 Prostate massage skrev, for 18 timer siden: Hvad er der med hende siden i har "fortrudt" eller ikke vil der igen? Hilsen en der måske overvejer at stikke hovedet en anden vej Det kan ikke beskrives. Men tro mig når jeg siger: ‘lad nu vær’. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 22. Oktober, 2019 AlfaN skrev, den 21/10/2019 at 12:48: Det kan ikke beskrives. Men tro mig når jeg siger: ‘lad nu vær’. Tak så ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 1. December, 2019 Batter er tilbage nu som "lækker mås" https://sugardaters.dk/show?alias=lækker+mås+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 1. December, 2019 Casten skrev, for 12 timer siden: Batter er tilbage nu som "lækker mås" https://sugardaters.dk/show?alias=lækker+mås+ Hahaha, not lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 1. December, 2019 Prostate massage skrev, for 20 minutter siden: Hahaha, not lækker Not lækker... Men til gængæld gennemkneppet.... Hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zulu77 3 Skrevet 3. August, 2020 Meget gennemkneppet og stinker af alkohol :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 6. November, 2020 jeg var lige ved at falde i, godt jeg tjekkede her først. Takker!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg