il.gallo 63 Skrevet 18. Februar, 2018 Så er det snart 14/3, og Cassiopeiastars har igen annonceret Bøf & blowjob. Sidste år passede dårligt i kalenderen, men i år ser det mere lovende ud. Er der nogen der har hørt/set hvilke piger der deltager i år? Der kan samles en rigtig fin +håndfuld: Emma, Sif, Naya, Nicoline, Louise & Natalie Så kunne man godt fristes til en fuld pakke!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 18. Februar, 2018 Fedt påfund, men - noget info om hvad for noget kød det er? Angus? Øko? Og hvad med sovs? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 63 Skrevet 18. Februar, 2018 Jeg forventer klart filet & glace... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 18. Februar, 2018 Lola, jaqeline, ronja, anna og undertegnede er hvad jeg har hørt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lolababe Skrevet 18. Februar, 2018 Jeps jeg er på den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 18. Februar, 2018 Tip toe skrev, for 7 minutter siden: Fedt påfund, men - noget info om hvad for noget kød det er? Angus? Øko? Og hvad med sovs? Jeg er tilfældigvis kok og skal nok kvalitetskontrollere og sørge for gode økologiske råvarer bernaise eller bordelaise? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 18. Februar, 2018 il.gallo skrev, for 11 minutter siden: Jeg forventer klart filet & glace... Prima kvalitet som alt andet på cassiopeia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 63 Skrevet 18. Februar, 2018 Selvfølgelig - og dig, har jeg stadig til gode at møde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 63 Skrevet 18. Februar, 2018 (edited) LunaCassiopeia skrev, for 27 minutter siden: Jeg er tilfældigvis kok og skal nok kvalitetskontrollere og sørge for gode økologiske råvarer bernaise eller bordelaise? Hvis du kører marv i din bordelaise, så kigger vi på det Måske JEG kan køre marv i din bordelaise... Redigeret 18. Februar, 2018 af il.gallo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 18. Februar, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 55 minutter siden: Jeg er tilfældigvis kok og skal nok kvalitetskontrollere og sørge for gode økologiske råvarer bernaise eller bordelaise? Helt klart bearnaise. Selvom en god pebersovs også kan være lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 18. Februar, 2018 il.gallo skrev, 1 time siden: Hvis du kører marv i din bordelaise, så kigger vi på det Måske JEG kan køre marv i din bordelaise... Uuuh ja det kunne nok godt ske, hvis du ikke vil monteres med smør;-*** 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 63 Skrevet 18. Februar, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 1 time siden: Uuuh ja det kunne nok godt ske, hvis du ikke vil monteres med smør;-*** Du monterer bare... ;-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 19. Februar, 2018 (edited) Har jeg forstået konceptet korrekt? Enten møder man op i selskab med folk man kender i forvejen og deler et bord, eller også møder man op alene og bliver betjent i et enerum? Jeg vil gerne opleve “festen” hvor der er flere deltagere, men har ikke det store netværk i denne hobby, så det med at bestille bird med venner er ikke muligt for mig. Rettelse: jeg har nu set at man godt kan møde op alene og blive placeret ved et voksenbord Redigeret 19. Februar, 2018 af MichSims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 20. Februar, 2018 Er det kun mig der synes det er hylende morsomt at der snakkes så meget om servering af Bordelaise på et bordel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 20. Februar, 2018 Jeg var ju en av deltagerne på dette event 2017 och det var ett megafedt event. Annorlunda och de tre pigerne som var med vid vår "fine dining" var alle tre all in på dette dejlige special event. Så de som vill ha en läcker oplevelse, book your chair at the table!! Det var speciellt at snacke med de andre 4 vid bordet vid samme tid som de tre pigerne var under bordet för the blow part. Så fedt!! Efter mat och blow av alle tre pigerne gick jeg med en av de dejlige pigerne till egen space för en läckert dessert der det blev mer än blow....! Kan rekomendera dette! Så gott att se Cassio gör dette för tredje år i rad nu! hälsningar A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg