Hop til indhold
body

Gode steder med lange åbningstider

Recommended Posts

Er der nogle steder i københavns områder med sent åbent om aftenen? Med gode piger? Synes mange af stederne lukker kl 19-20 stykker.

synes de steder jeg har kommet omkring vesterbro har været noget sørgeligt med ladyboys i de sene timer. 

Jeg søger efter smukke unge piger med god fokus på massagen men også et godt hj. Ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lolababe
body skrev, for 5 minutter siden:

Er der nogle steder i københavns områder med sent åbent om aftenen? Med gode piger? Synes mange af stederne lukker kl 19-20 stykker.

synes de steder jeg har kommet omkring vesterbro har været noget sørgeligt med ladyboys i de sene timer. 

Jeg søger efter smukke unge piger med god fokus på massagen men også et godt hj. Ikke mere.

Cassiopeia lukker kl 04 hver dag og kl 06 fredag lørdag nat.  

Det er danske piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lolababe skrev, for 9 minutter siden:

Det er danske piger 

Men man kunne forestille sig han ledte efter thai steder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lolababe skrev, for 35 minutter siden:

Det er danske piger 

Det samme gør sauna clubben men som AlfaN skriver så kunne jeg forstår ud fra opslaget at det er noget massage noget.. Så plejer jeg at gå ud fra at det er Thai der er i kikkerten.. Hehe.. 

Et af problemerne herinde er at hvis man vælger en af de tråde ude fra startsiden af så kan man ikke se i hvilket forum tråden er slået op henne.. Tænker det tit er skyld i at opslag ender de forkerte steder.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lolababe
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Men man kunne forestille sig han ledte efter thai steder ;-)

Ah okay :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan de finde ud af at massere, altså hvis man kun har olie eller thai-massage uden ekstra i kikkerten. Jeg bliver så tit skuffet på den front

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 2 timer siden:

Kan de finde ud af at massere, altså hvis man kun har olie eller thai-massage uden ekstra i kikkerten. Jeg bliver så tit skuffet på den front

Jeg er ikke utilfreds med hende der giver mig massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...