paanik 36 Skrevet 20. Februar, 2018 Halløj til jer mine liderlige brødre:P har ladet mig høre at club34 i Istedgade skulle være et sted med flotte unge østeuropæere? Som man må knalde.. nogle der ved noget om dette??:) Mvh paanikken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. Februar, 2018 (edited) Tja..Indvanderen bag økseangrebet som tidligere har fået 3 års fængsel og plyndrer 2 banker og hugger 2 mennesker ned i Birkerød blev i hvertfald anholdt netop på Club34 i Istedgade.. Hans tanker har nok været på fisse og ung nøgen hud..? http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-02-19-mistaenkt-for-oekseoverfald-i-birkeroed-anholdt-paa-natklub Redigeret 20. Februar, 2018 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 20. Februar, 2018 De flotte piger er ret dyre. De kender deres pris. Jeg er blevet tilbudt 1.500-2.000 kr for 30 minutter! Men der er flere ikke så kønne piger, som er friske på priser omkring 500-1000 kr for spiller, blow og sex alt efter betaling. Jeg har ikke prøvet nogen af dem, men har bemærket, at de er ret hurtige til at ordne deres forretninger, og har set de lokaler/kabiner, hvor forretningen afvikles, og det niveau gider jeg simpelthen ikke uanset pigernes pris. Venligst French 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 20. Februar, 2018 Jeg har været der og det kan ikke anbefales. Pigerne vil have overpris ift. Service og lokation. Derudover betaler du indgang på 80 kr.. Dont go there.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Februar, 2018 paanik skrev, for 9 timer siden: Halløj til jer mine liderlige brødre:P har ladet mig høre at club34 i Istedgade skulle være et sted med flotte unge østeuropæere? Som man må knalde.. nogle der ved noget om dette??:) Mvh paanikken Jeg har aldrig været der, men er der ikke noget om, at der er en del ombyggede thaier? Eller husker jeg galt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. Februar, 2018 ppd skrev, for 13 timer siden: Tja..Indvanderen bag økseangrebet som tidligere har fået 3 års fængsel og plyndrer 2 banker og hugger 2 mennesker ned i Birkerød blev i hvertfald anholdt netop på Club34 i Istedgade.. Hans tanker har nok været på fisse og ung nøgen hud..? http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-02-19-mistaenkt-for-oekseoverfald-i-birkeroed-anholdt-paa-natklub Røver en bank og tager på Club34? Ha´ dog lidt klasse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Februar, 2018 underdog40 skrev, for 19 minutter siden: Røver en bank og tager på Club34? Ha´ dog lidt klasse.... Han havde måske ikke andre muligheder. Der er jo mange, der kun modtager skandinaviske mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 21. Februar, 2018 Det var et sjovt sted når det var thai-piger der. Nu er det noen rumæner-maffia som tagit over, store skaldede øst-mænd som håller i foretningen og tar pengene. Inden var det topless beer og lidt sjov, nu har de ”pussy beer” hvor en pige sætter sig grænsle over kranen og skænker øl op mod betalning. Hele stedet stinket mænneskehandel og kriminalitet. Ikke noet jag går på frivilligt, førr plejede jag og gutterne ta en øl dær inden båden (pre-2000) og numera tåget hjem til Malmø ”just for a laugh”. Men nu er det mere obehaglig stæmning der... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 22. Februar, 2018 Tænk nu lige at almindelig gæst ... og pludselig er stedet fyldt med kampklædt politi... shit mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 689 Skrevet 23. Februar, 2018 underdog40 skrev, den 2/20/2018 at 22:20: Røver en bank og tager på Club34? Ha´ dog lidt klasse.... hahahahah jeg ville nok have taget på Cassiopeia og købt alle pigerne til en stor 6kant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 23. Februar, 2018 Borende X skrev, den 20/2/2018 at 18:18: Jeg har aldrig været der, men er der ikke noget om, at der er en del ombyggede thaier? Eller husker jeg galt? Der kommer fortsat ombyggede thaier, som kører deres egen forretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 23. Februar, 2018 Hvad er der så af alternativer til C34 i KBH? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg