Hop til indhold
PeterG

Prins Henrik

Recommended Posts

Hej:)

Det er bare ikke i orden med den slags syge historier, og det gælder i min lille verden ikke kun Prins Henrik dødsfald men ved alles dødsfald.

Det er udtryk for manglende empati !!!!!!

----------

Man skal også huske på at uanset om det er et dødsfald i Kongefamilien eller en familie der har mistet et familiemedlem under flugten over Middelhavet på vej til Europa, så fylder sorg hos den enkelte altid en ENHED  - -  det er ikke sådan at bare fordi det er en flygtningefamilie så fylder sorgen kun en ½ ENHED - - sådan er livet slet ikke.

Det samme med at det fylder en ENHED gælder også for : frygt, angst, smerte, afmagt, vildrede, håbløs, uden udsigt til noget bedre, mobning, - - -, - - -, - -     for ingen mennesker uanset race, køn, alder, religion har reducerede ENHEDER.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
PeterG skrev, for 14 minutter siden:

Admin : Denne tråd er lagt i Generel Debat - Hvorfor er den flyttet til hyggesnak ??

Eller politik??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Tjah, vel lige så passende som hyggesnak. Men du havde jo også lagt den i generel debat. Det korte af det lange er vel ag den er svær at putte i båse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes da Generel Debat passer mindst lige så godt som andet. Mener faktisk det er der den høre til.

Nu er jeg jo ikke Admin, og vil derfor bare gerne høre hvorfor den er blevet flyttet

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterG skrev, for 3 minutter siden:

Synes da Generel Debat passer mindst lige så godt som andet. Mener faktisk det er der den høre til.

Nu er jeg jo ikke Admin, og vil derfor bare gerne høre hvorfor den er blevet flyttet

Der står følgende om indholdet i gruppen Generel debat

"Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til. "

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bøjer mig for det argument.

Egentlig er det også ligegyldig hvor det er placeret - ville bare gerne høre om det kun var mig der fik morgenkrydderen lidt galt i halsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterG skrev, for 7 minutter siden:

Jeg bøjer mig for det argument.

Egentlig er det også ligegyldig hvor det er placeret - ville bare gerne høre om det kun var mig der fik morgenkrydderen lidt galt i halsen

Det er jo en form for satire, men slet ikke på niveau med for eksempel Rokokoposten.

Personligt træk jeg ikke på smilebåndet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...