PeterG 106 Skrevet 22. Februar, 2018 https://thenews.dk/henriks-urner-stjaalet-asken-sporet-kinesisk-svingerklub/ Er det bare mig der synes det er upassende !!?? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. Februar, 2018 Næææ ikke kun dig. Og sjovt er det heller ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 22. Februar, 2018 Indtil nu synes 3 personer at den er sjov, mens en enkelt har stemt den ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Februar, 2018 Den er da perfid ud over alle grænser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 22. Februar, 2018 Tja hvad kan man sige... men bestemt ikke i orden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6824 Skrevet 22. Februar, 2018 (edited) Hej Det er bare ikke i orden med den slags syge historier, og det gælder i min lille verden ikke kun Prins Henrik dødsfald men ved alles dødsfald. Det er udtryk for manglende empati !!!!!! ---------- Man skal også huske på at uanset om det er et dødsfald i Kongefamilien eller en familie der har mistet et familiemedlem under flugten over Middelhavet på vej til Europa, så fylder sorg hos den enkelte altid en ENHED - - det er ikke sådan at bare fordi det er en flygtningefamilie så fylder sorgen kun en ½ ENHED - - sådan er livet slet ikke. Det samme med at det fylder en ENHED gælder også for : frygt, angst, smerte, afmagt, vildrede, håbløs, uden udsigt til noget bedre, mobning, - - -, - - -, - - for ingen mennesker uanset race, køn, alder, religion har reducerede ENHEDER. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 22. Februar, 2018 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 22. Februar, 2018 Admin : Denne tråd er lagt i Generel Debat - Hvorfor er den flyttet til hyggesnak ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 22. Februar, 2018 PeterG skrev, for 14 minutter siden: Admin : Denne tråd er lagt i Generel Debat - Hvorfor er den flyttet til hyggesnak ?? Eller politik?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 22. Februar, 2018 Hvorfor politik ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 22. Februar, 2018 Tjah, vel lige så passende som hyggesnak. Men du havde jo også lagt den i generel debat. Det korte af det lange er vel ag den er svær at putte i båse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 22. Februar, 2018 Synes da Generel Debat passer mindst lige så godt som andet. Mener faktisk det er der den høre til. Nu er jeg jo ikke Admin, og vil derfor bare gerne høre hvorfor den er blevet flyttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 22. Februar, 2018 PeterG skrev, for 3 minutter siden: Synes da Generel Debat passer mindst lige så godt som andet. Mener faktisk det er der den høre til. Nu er jeg jo ikke Admin, og vil derfor bare gerne høre hvorfor den er blevet flyttet Der står følgende om indholdet i gruppen Generel debat "Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til. " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 22. Februar, 2018 Jeg bøjer mig for det argument. Egentlig er det også ligegyldig hvor det er placeret - ville bare gerne høre om det kun var mig der fik morgenkrydderen lidt galt i halsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 23. Februar, 2018 PeterG skrev, for 7 minutter siden: Jeg bøjer mig for det argument. Egentlig er det også ligegyldig hvor det er placeret - ville bare gerne høre om det kun var mig der fik morgenkrydderen lidt galt i halsen Det er jo en form for satire, men slet ikke på niveau med for eksempel Rokokoposten. Personligt træk jeg ikke på smilebåndet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg