Dinosdk69 941 Skrevet 23. Februar, 2018 På indlæg fra denne måned står der "xx. febuar". Mon der menes Februar, eller har vi fået en skudmåned, som jeg ikke kender til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 23. Februar, 2018 Det er den nye ordbog Men jeg tror vi holder os til den gamle, så jeg kigger på det Tak for observationen. Det tog alt for lang tid for mig selv at forstå dit spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 23. Februar, 2018 Desværre tog det kun et par sekunder at rette, men umiddelbart flere år at finde fejlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 24. Februar, 2018 Ser meget bedre ud nu. Tak for et hurtigt fix, og beklager hvis det var lidt uklart, hvad problemet var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2018 Hvor mange ville der mon være, der faldt i, hvis en pige annoncerede med en gratis tur den 30. februar? Eller den 31. april? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 24. Februar, 2018 Borende X skrev, for 22 minutter siden: Hvor mange ville der mon være, der faldt i, hvis en pige annoncerede med en gratis tur den 30. februar? Eller den 31. april? Æhm, reddi reddi mange! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 24. Februar, 2018 https://nielsbirk.dk/p/vx3-gulvstander-sort/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2018 Nikita Darling skrev, for 3 timer siden: Æhm, reddi reddi mange! Uden tvivl. Og lemminge-effekten vil som et typisk dansk folkefænomen bidrage yderligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 24. Februar, 2018 Borende X skrev, for 8 timer siden: Hvor mange ville der mon være, der faldt i, hvis en pige annoncerede med en gratis tur den 30. februar? Eller den 31. april? Altså jeg tænker reelt man kan bilde en mand alt ind, så længe man på samme tid roder lidt med hans sexfantasi. Hvilket jeg skal huske næste gange jeg får Eroguide.dk til at gå ned pga. en fejl i min kode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2018 Maya Kathrine skrev, for 8 minutter siden: Altså jeg tænker reelt man kan bilde en mand alt ind, så længe man på samme tid roder lidt med hans sexfantasi. Hvilket jeg skal huske næste gange jeg får Eroguide.dk til at gå ned pga. en fejl i min kode Du er da bare en dejlig M/K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 24. Februar, 2018 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Du er da bare en dejlig M/K Virkelig dårlig stil. Men det er jo sådan jeg desværre ofte ser transkønnede blive behandlet herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2018 Maya Kathrine skrev, for 4 minutter siden: Virkelig dårlig stil. Men det er jo sådan jeg desværre ofte ser transkønnede blive behandlet herinde. Udskyld, men mine intensioner var faktisk de bedste. Jeg ville påskønne dit arbejde herinde, men jeg kan godt se, at du som transkønnet kan komme lidt i uføre. Det var ikke min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg