Guest Tatra Skrevet 27. Februar, 2018 Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at tonen mellem debattørerne godt kunne forbedres en hel del. Det er ikke alle fora jeg følger, men i dem jeg kigger er det tiltagende oftere sådan at debattørerne søger konflikter og bruger enhver lejlighed til at starte småskænderier for skænderiernes skyld. Fora med sugardating har et stykke tid været præget af dette men uvanen har sneget sig ind i efterlysnings- og anmeldelsesfora også, ja, selv i hyggesnak som jo netop skulle være til hygge; politikforum følger jeg ikke, så det tør jeg slet ikke gætte på! Så, mine herrer og damer, slå koldt vand i blodet, vær overbærende og find kammertonerne frem, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 27. Februar, 2018 Endnu en gang kan jeg kun opfordre til at man anvender Rapporter knappen, hvis der noget man gerne vil have os moderatorer til at kigge på Vi tilstræber at skride ind overfor personlig fnidder, men det er en ballancegang for vi vil også gerne have et levende forum, hvor man ikke er bange for at bidrage og sige sin mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 27. Februar, 2018 Rooster skrev, for 3 timer siden: Endnu en gang kan jeg kun opfordre til at man anvender Rapporter knappen, hvis der noget man gerne vil have os moderatorer til at kigge på Vi tilstræber at skride ind overfor personlig fnidder, men det er en ballancegang for vi vil også gerne have et levende forum, hvor man ikke er bange for at bidrage og sige sin mening. Klart nok, og også Ok, men må give Tatra ret, den handler mere og mere om hvem der har ret, og mener dermed ikke man dermed bør svine hinanden til, blot fordi vi er forskellige Der bør i slå ned i tide, men ja, tonen bør holdes på et plan vi alle kan leve med, også et du og jeg syntes om Rooster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg